Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisestä kampaajakäynnistäsi

Vierailija
04.06.2025 |

Kerro siis viimekertaisesta kampaajakäynnistäsi. Mikä oli lähtötilanne? Mitä tehtiin? Hinta? Älä kerro kampaamon nimeä, mutta paikkakunta olis kiva kuulla. Kerro myös, kuinka usein käyt kampaajalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin että lyhennetään vähän latvoista 1-2 cm. Lähtötilanne pitkät takapuoleen ulottuvat käsittelemättömät hiukset. Mitä tehtiin? Kampaaja leikkasi 50 cm, tupeerasi kananperse-kampauksen, johon suihkutti reippaasti hiuskiinnettä. Hinta 100 euroa. Olen reippaasti likinäköinen ja kun laitoin lasit takaisin päähän totesin että ei enää ikinä kampaajalle.

Vierailija
2/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutters pari vuotta sitten. Olen hyvä jututtamaan ihmisiä ja mies kertoi asuneensa monissa maissa, ja jenkeissä kaikissa hinnoissa nolla perässä. Että on julkkiskampaaja ja tietäisitte mitä tuolla arkadianmäelläkin tapahtuu. Ettei hänen tulonsa tule tästä vaan pöytälaatikkofirmoista. Kovasti siis kailotti, olisko ollut joku diileri. Kuin hoitamaton mania tai oli aineissa, hyvin kyllä leikkasi tukan. Saattoi sattumalta olla poliisi sermin toisella puolen kuulemassa. Kävelin usein siitä ohi mutten nähnyt henkilöä enää koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta sitten, permanentti joka pysyi hiuksissa viikon, eka ja vika kerta. 

Vierailija
4/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn muutaman vuoden välein. Viimeksi lähti takapuolelta long bobiksi ja lahjoitin peruukiksi. Nyt kasvata taas, mitta noin puoleenväliin selkää

Vierailija
5/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 vuotias. Oon nyt 30 v. Lastenkoti maksoi kampaamokäyntini. Se oli joku mummojen suosima paikka. Ite en saanut kampaamopaikkaa valita. Hintaa en muista mut lopputulos oli hirveä 

Vierailija
6/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla, Helsinki keskusta. Kampaaja, jolla olen käynyt useamman vuoden, mies. Kuuntelee. Aina lähden tyytyväisenä. Otin väriä ( harmaita piiloon) , sekä lähinnä latvojen siistiminen. Pitkät hiukset.  En muista hintaa, mutta oli mikä oli.

Vierailija
7/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sovittuun aikaan, parturi leikkasi hiukseni, kiitin ja maksoin.  Läksin pois.

Vierailija
8/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kampaaja tuli viikko sitten kotiini ja ajeli millin sängen. Ei veloittanut. Mentiin Kotipizzaan, minä tarjosin. Olen nainen.

Vierailija
9/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin että lyhennetään vähän latvoista 1-2 cm. Lähtötilanne pitkät takapuoleen ulottuvat käsittelemättömät hiukset. Mitä tehtiin? Kampaaja leikkasi 50 cm, tupeerasi kananperse-kampauksen, johon suihkutti reippaasti hiuskiinnettä. Hinta 100 euroa. Olen reippaasti likinäköinen ja kun laitoin lasit takaisin päähän totesin että ei enää ikinä kampaajalle.

Mikä siinä on, että useinkin kampaajalla pari senttiä on parikymmentä senttiä? Harmittaa sun puolesta. 0len itsekin kokenut vastaavaa.

Vierailija
10/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kampaaja jo 20 vuotta, sama pitkä malli ja samat raidat jo 3-4 vuotta. Eli raidat ja leikkaus, pesu ja föönaus. N. 150 e. Hki.

Vierailija
11/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kampaaja jo 20 vuotta, sama pitkä malli ja samat raidat jo 3-4 vuotta. Eli raidat ja leikkaus, pesu ja föönaus. N. 150 e. Hki.

Käyn kolmesti vuodessa hänellä.

Vierailija
12/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi kun sinäkään et kerro.

Vierailija
13/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kävin ottamassa raidat. Alkutilanne oli hapsottavat latvat ja reipas juurikasvu. Raitojen lisäksi latvojen tasaus. Aikaa meni n. 1,5 h ja hinta oli 150€. Paikkana yksi Suomen suurimmista kaupungeista.

Vierailija
14/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin lähtenyt kampaajalta tyytyväisenä. Tuntuu että halutaan tehdä sitä mikä on sen hetkinen trendi, eikä osata enää katsoa mikä sopii asiakkaalle 😕.. taitava hiustenleikkaaja olis kyllä painonsa arvoinen kultaa.

Vierailija
15/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitäisi kun sinäkään et kerro.

Kerroin kyllä

Vierailija
16/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että useinkin kampaajalla pari senttiä on parikymmentä senttiä? Harmittaa sun puolesta. 0len itsekin kokenut vastaavaa.

Ainakin vuosikausia kasvatetuissa hiuksissa on jo viimeiset 20-30 senttiä helposti sellaista ohentunutta ja kulunutta hapsua, mitä on ihan turha säästellä. Toki kampaajan pitäisi selkeästi kertoa etukäteen jos katsoo tarpeelliseksi leikata enemmän kuin asiakas toivoo, ja asiakkaan päätös pitäisi olla se minkä mukaan tehdään tietenkin.

Vierailija
17/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista milloin olisin lähtenyt kampaajalta tyytyväisenä. Tuntuu että halutaan tehdä sitä mikä on sen hetkinen trendi, eikä osata enää katsoa mikä sopii asiakkaalle 😕.. taitava hiustenleikkaaja olis kyllä painonsa arvoinen kultaa.

Mä muistan! Se tapahtui marraskuussa 1997. Ja tämä tarina on tosi! Löytyisikin  vielä samanlainen kampaaja.

Vierailija
18/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kymppi, puoleen selkään pituus 

pyysin leikkaamaan kuivat/huonot/haperot pois, lähti n 5cm

käyn pari kertaa vuodessa 

Vierailija
19/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n. 6 viikon välein leikkauttamassa mielestäni liian nopeasti mallista ulos kasvavat hiukseni ja hinta on tästä "lystistä"  täällä länsirannikon kaupungissa 45 euroa. Kampaamossa on kampaajia omistajan lisäksi useampi vuokratuoliyrittäjä ja lisäksi muita toiminpiteitä ja hoitoja antavaa henkilöstöä. Olen erittäin tyytyväinen kampaajani työn jälkeen, mutta jos hinta tästä vielä nousee se alkaa olla eläkeläisen kukkarolle liikaa ja minun on haettava halvempi kampaamo, lisäpalveluista kuten kulmien kestovärjäyksestä olen jo toistaiseksi luopunut. Kampaajani kertoi minulle, että viimeisen hinnan korotuksen jälkeen (alv:n korotus) on ollut entistä hiljaisempaa, ihmisillä ei ole enää entiseen malliin rahaa tällaisiin palveluihin ja moni on pakosta pidentänyt hiustensa leikkausväliä ja luopunut muista käsittelyistä kuten hiusten värjäyksistä.

Vierailija
20/23 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kampaajalta hopeanvaaleaa hiusväriä, siis sellaista että maantienvärinen pohja ja paljon vaaleita raitoja, minusta tulikin mansikkablondi.. Ihan ok, mutta ei tullut sellaista kun halusin. Vaalensin sitten itse hopeanvaaleaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän