Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni odottaa että puhelimeen vastataan koska vain?

Vierailija
04.06.2025 |

Minulla ei ole lapsia, eikä työnantaja maksa päivystämisestä, joten luultavasti en vastaa. Sukulaisilla on tapana soittaa monta kertaa ja näin kolmivuorotyöläisenä osuu yleensä huonoon aikaan. Lähden autolla ajamaan puolen tunnin matkaa ja lähtöpaikkaan jääneen on pakko soittaa kolme kertaa, mutta jälkeenpäin kysyttäessä halusi tietää olenko varma mihin olen menossa, vaikka olen ajanut saman matkan satoja kertoja. Kiireellisten asioiden soittamisen ymmärrän, mutta suurin osa puheluista koskee kaikkea muuta kuin kiireellisiä asioita esim juhannuksen suunnittelua tai täysin turhia asioita, joista ei tarvitse ilmoittaa ollenkaan. Onko tämä laajempi ilmiö vai pelkästään oma sukuni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa viestillä soittopyynnön tai esittää asiansa viestillä, en vastaa itse koskaan puhelimeen. Eikä siinä ole edes ääniä päällä.

Vierailija
2/5 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se oli ennen somea. He jotka eivät ole somea tottuneet käyttämään, niin asiat hoidetaan soittamalla kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan puhelimeen silloin kun se minulle sopii. Työaikana en vastaile, harrastuksissa en vastaile jos olen nukkumassa en vastaile. Laittakoon viestiä jos on niin pakkoasia. 

Vierailija
4/5 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se oli ennen somea. He jotka eivät ole somea tottuneet käyttämään, niin asiat hoidetaan soittamalla kuten ennenkin.

Ei vissiin pää kestänyt matkapuhelimien yleistymistä, kun käytöstavat ovat unohtuneet. 

Vierailija
5/5 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan sun suku. Oudolta kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi