Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder naisen outo mielipide siitä mitä tarkoittavat treffit

Vierailija
04.06.2025 |

Tinder naisen mielestä treffejä ovat vain esim kahvilassa, ulkona syömässä, elokuvissa tapahtuvat tapaamiset, eivätkä ollenkaan esim jommankumman kotona tapahtuvat koska kuulemma ne sisältävät aina seksiä. Kuulemma koskaan miestä ei voi tavata kotona ensimmäisen kerran koska se sisältää aina seksiä. Siis mitä ihmettä. Jos ne sisältävät seksiä niin siitä on kyllä etukäteen sovittu aina. Jos pyydän naista kahville tai katsomaan elokuvaa, viettämään iltaa mun kotiin nii ei se koskaan ole tarkoittanut millään tavalla seksiä ja harvoin siihen ollaan siinä tapauksessa päädytty. M37v

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä et ymmärrä että jos nainen on sopinut pelkistä elokuvatreffeistä miehen kotona, ei sanaakaan seksistä tai jopa varmistanut ettei se ole kyseessä, joutuu hän silti todennäköisesti kokemaan seksiehdotuksen tai lähentelyä. Miehet valehtelee, yksinkertaista. Kahvilla yms. harvempi kehtaa nojautua väkisinpusutteluun tai hieromaan reittä. Mikä ongelma on nähdä ensimmäisiä kertoja lähikahvilassa?

Koska tuollainen käytös ei ole koskaan tullut mieleenikään niin en todellakaan ymmärrä. Minulle on todella yllättävää jos nainen esim sanoo että miesten kanssa yleensä jutellaan vain seksistä, mistään muusta ei voi. Todella hämmentävää. Minä en puhu naisten kanssa juuri koskaan seksistä, sensijaan käydään erittäin pitkiä ja syvällisiä keskusteluja aivan muista aiheista ja saan niistä kovasti kehuja. 

No aika monella miehellä se on tullut mieleen, joten mistä se nainen ennen tutustumista voi tietää minkälainen just sinä olet. Lisäksi ihan turvallisuuskysymyskin tavata ekalla kerralla julkisella paikalla, sen verran kaistapäitä noissa sovelluksissa liikkuu.

Vierailija
22/22 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naine  sanoi minulle ettei harrasta seksiä ekoilla treffeillä. Sanoin sille etten harrasta seksiä sitten 3-4 kuukauteen koska haluan tutustua kunnolla. No nainen ei sitten halunnut enää ekoille treffeille vaan perusi ne.

Tämä johtui siitä, että et kyennyt keskustelemaan asiallisesti seksistä, vaan aloit lapsellisesti nokittelemaan ja näpäyttelemään. Ei siitä, etteikö naiselle olisi ollut tutustua 3-4 kk ennen seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan