Tinder naisen outo mielipide siitä mitä tarkoittavat treffit
Tinder naisen mielestä treffejä ovat vain esim kahvilassa, ulkona syömässä, elokuvissa tapahtuvat tapaamiset, eivätkä ollenkaan esim jommankumman kotona tapahtuvat koska kuulemma ne sisältävät aina seksiä. Kuulemma koskaan miestä ei voi tavata kotona ensimmäisen kerran koska se sisältää aina seksiä. Siis mitä ihmettä. Jos ne sisältävät seksiä niin siitä on kyllä etukäteen sovittu aina. Jos pyydän naista kahville tai katsomaan elokuvaa, viettämään iltaa mun kotiin nii ei se koskaan ole tarkoittanut millään tavalla seksiä ja harvoin siihen ollaan siinä tapauksessa päädytty. M37v
Kommentit (22)
Ihmettelen kuka näitä kasvattaa tai opettaa tyyliin aina kun olet miehen kanssa kahdestaan kotona - harrastat seksiä - muista tämä.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuus ensin, siksi ekat treffit ei ikinä toisen kotona
Siis tottakai. Olen kyllä käynyt monen naisen kotona ja osaan käyttäytyä, mutta että ne eivät olisi treffit siinä missä muutkin tapaamiset uuden ihmisen kanssa. Samoin jos juttelee monta viikkoa naisen kanssa, mutta ei oikein ollenkaan seksistä, koska ei halua tuoda sitä esille nii miten ihmeessä voi ajatella että jos tavataan jomman kumman kotona nii se tarkoittaa automaattisesti seksiä.
Miehenä et ymmärrä että jos nainen on sopinut pelkistä elokuvatreffeistä miehen kotona, ei sanaakaan seksistä tai jopa varmistanut ettei se ole kyseessä, joutuu hän silti todennäköisesti kokemaan seksiehdotuksen tai lähentelyä. Miehet valehtelee, yksinkertaista. Kahvilla yms. harvempi kehtaa nojautua väkisinpusutteluun tai hieromaan reittä. Mikä ongelma on nähdä ensimmäisiä kertoja lähikahvilassa?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä et ymmärrä että jos nainen on sopinut pelkistä elokuvatreffeistä miehen kotona, ei sanaakaan seksistä tai jopa varmistanut ettei se ole kyseessä, joutuu hän silti todennäköisesti kokemaan seksiehdotuksen tai lähentelyä. Miehet valehtelee, yksinkertaista. Kahvilla yms. harvempi kehtaa nojautua väkisinpusutteluun tai hieromaan reittä. Mikä ongelma on nähdä ensimmäisiä kertoja lähikahvilassa?
Koska tuollainen käytös ei ole koskaan tullut mieleenikään niin en todellakaan ymmärrä. Minulle on todella yllättävää jos nainen esim sanoo että miesten kanssa yleensä jutellaan vain seksistä, mistään muusta ei voi. Todella hämmentävää. Minä en puhu naisten kanssa juuri koskaan seksistä, sensijaan käydään erittäin pitkiä ja syvällisiä keskusteluja aivan muista aiheista ja saan niistä kovasti kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuollainen käytös ei ole koskaan tullut mieleenikään niin en todellakaan ymmärrä. Minulle on todella yllättävää jos nainen esim sanoo että miesten kanssa yleensä jutellaan vain seksistä, mistään muusta ei voi. Todella hämmentävää. Minä en puhu naisten kanssa juuri koskaan seksistä, sensijaan käydään erittäin pitkiä ja syvällisiä keskusteluja aivan muista aiheista ja saan niistä kovasti kehuja.
Olet poikkeus ja tiedät sen itsekin. Miksi esität tyhmää? Lähes aina, jos nainen menee miehen kotiin treffeille, mies olettaa saavansa seksiä.
Minä en halua että joku stalkkeri muistaa mun osoitteen ja tulee tyyliin vuoden päästä ahdistelemaan. Sellaisiakin voi olla. Joten ehdoton ei on toisen tai oma koti.
Vaikea todistaa mitään, jos rikos tapahtuu ilman todistajia, joten siksi aina julkinen paikka ja kavereille tieto missä menen ja kenen kanssa :)
Mä olen todella naiivi ja idiootti mutta jos oon ollut kotitreffeillä niin tän elämän aikana vain 2 ei ole halunnut seksiä.
Nyt on erittäin outoa kun olen jonkun kuukauden nähnyt miestä joka haluaa odottaa sen kanssa kun itse olisin mennyt ekalla näkemisellä sänkyyn.
Yleensä kotona jos tavataan tarjolla on pesää
M49
En nyt ihan saa kiinni tämän naisen ajatuksen juoksusta. Tai sitten tässä aloituksessa on jokin muu vähän hämärää, tyyliin rikkinäinen puhelin.
Treffit ovat naisen mielestä siis vain tapaaminen, jossa mennään jonnekin vieraaseen paikkaan x. Ok. Mutta miten tämä "harrastan aina kotona seksiä" -kuvio liittyy treffien määritelmään? Entä jos on ensin käyty syömässä ja mennään sitten jatkoille kotiin (ja harrastetaan seksiä), onko ne olleet treffit?
Vai onko kyse siitä, että nainen haluaisi aloittajan kanssa treffeille, mutta aloittaja haluaa naisen vain kotiinsa? Siinä tapauksessa ymmärrän kyllä, mitä nainen tässä hakee. Hän ei halua vain miehestä panoseuraa, vaan haluaa tulla viedyksi ulos. Sitä hän tarkoitti puhuessaan miehen kanssa treffeistä. Eli ei ole kyse siitä, etteikö treffit voisi joskus olla myös jommankumman kotonakin, mutta tässä tilanteessa nainen ei sitä halua.
Kyllä minua kiinnostaa nähdä miehen koti jo ihan deittailun alkuvaiheessa. Se kertoo todella paljon ihmisestä, mm varallisuuden, onko hyvä maku ja mihin haluaa satsata. Hallitseeko pelikone miehen elämää, onko siivottu ja mitä jääkaapista löytyy. Kaikki nämä vaikuttaa siihen jatkuuko deittailu. Lisäksi asuminen sekä sisustaminen kiinnostavat minua ihan harrastuksena. Ekat treffit kyllä haluan ns puolueettomalla määperällä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa nähdä miehen koti jo ihan deittailun alkuvaiheessa. Se kertoo todella paljon ihmisestä, mm varallisuuden, onko hyvä maku ja mihin haluaa satsata. Hallitseeko pelikone miehen elämää, onko siivottu ja mitä jääkaapista löytyy. Kaikki nämä vaikuttaa siihen jatkuuko deittailu. Lisäksi asuminen sekä sisustaminen kiinnostavat minua ihan harrastuksena. Ekat treffit kyllä haluan ns puolueettomalla määperällä.
N41
Samaa mieltä miehenä. - Tosin seuraavalla kerralla toivon, että nainen on siivonnut ex-kumppaninsa pois, tuli tunne, että olen vain laastari kun ex-kumppani ei ollut saanut vietyä tavaroitaan pois. Ja tietysti ilmoitti hakevansa ne just silloin kun minun ja naien oli määrä viettää iltaa naisen luona. - Eihän siinä mitään. Menihän se aika niinkin että autettiin hänen eksäänsä kantamaan tavaroita hänen autoonsa.
Treffit ovat omasta mielestäni kepeä tapaaminen, jotka kestävät ehkä hetken, ehkä koko illan ja tarkoitus on tavata ja miettiä haluttaisiko tutustua enemmänkin. Jos menee jonkun kotiin, sieltä ei pääse kymmenessä minuutissa mitenkään ulos. Tapaaminen on kaukana kepeästä ja vapaus mennä ja tulla on pois. En ikinä suostuisi kenenkään kotiin ennen kuin oikeasti ollaan jo päätetty muusta kuin treffeistä.
Naine sanoi minulle ettei harrasta seksiä ekoilla treffeillä. Sanoin sille etten harrasta seksiä sitten 3-4 kuukauteen koska haluan tutustua kunnolla. No nainen ei sitten halunnut enää ekoille treffeille vaan perusi ne.
Se on turvallisuusseikka. Oma turvallisuus menee aina vieraan miehen egon ohi.
Naiset on aina rahan perässä ja eihän naiset koe mitään treffeiksi ellei nainen pääse käyttämään miestä taloudellisesti hyväksi. Ei ole olemassakaan naista joka ei ajattelisi että miehen on käytettävä häneen rahaa joka taas tarkoittaa sitä että naiset muuttuu maksullisiksi naisiksi joilla on nimityskin mutta sitä ei saa täällä sanoa
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina rahan perässä ja eihän naiset koe mitään treffeiksi ellei nainen pääse käyttämään miestä taloudellisesti hyväksi. Ei ole olemassakaan naista joka ei ajattelisi että miehen on käytettävä häneen rahaa joka taas tarkoittaa sitä että naiset muuttuu maksullisiksi naisiksi joilla on nimityskin mutta sitä ei saa täällä sanoa
Kuka nyt rahasta puhui yhtään mitään?
Voihan sitä seksiä harrastaa vaikka elokuvateatterissa. Saat muilta ihmisiltä palautetta kuinka hyvä seksikumppani olet.
Harmittaako? Ei pesää tiedossa. Ei nyt eikä ehkä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako? Ei pesää tiedossa. Ei nyt eikä ehkä koskaan.
Alkaa jo tässä väinämöisen touhutankoa pakottaa kun on kaikenlaista karvakannelta tarjolla.
Turvallisuus ensin, siksi ekat treffit ei ikinä toisen kotona