Ovatko kissat mielestäsi maailmankaikkeuden kauneimpia ja viisaimpia eläimiä
Kommentit (87)
Eihän tämä ole mielipidekysymys vaan fakta.
Paljon älykkäämpiä kuin ihminen.
Ei opiskelua, ei töitä, ihan vaan miumau.
Kissat eivät mitenkään erityisen älykkäitä eläinmaailmassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yli miljoona pikkulintua joutuu näiden petojen saaliiksi, ihanaa.
Se on elämää luonnossa. Mitä eläimet elävät, syövät nälkäänsä.
Ei. Kissat ovat hirveitä. Pelkään niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miljardi matoa joutuu pikkulintujen saaliiksi
Kissat luulevat niin. Esittävät aina parempia kuin ovat. Siksi kissavideot ovat suosittuja. Kaikki haluavat nähdä, kun kissa mokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on elämää luonnossa. Mitä eläimet elävät, syövät nälkäänsä.
Höpö höpö. Ilves ja susi syö nälkäänsä. Kissa ei. Se on sisäruokinnassa. Kissalla ei ole mitään asiaa juosta ulkona vapaana. Se on törkeetä.
On kyllä ihminen vieraantunut luonnosta, kun ilvestä ja sutta vainotaan ja kissa päästetään juoksentelemaan luontoon. Ihminen, varsinainen haittalaji.
Monella läskillä on kissa koska ulkonäön takia miestä ei saa ja koira vaatii ulkoilua ja lenkkejä. Mukavaa röhnätä vaan sohvalla ja kuvitella kuinka tuo minun Cesar on niiiin viisas.
Pidän paljon kaikista eläimistä, mutta kissojen viehätys kotieläiminä ei ole koskaan avautunut mulle.
Vierailija kirjoitti:
Monella läskillä on kissa koska ulkonäön takia miestä ei saa ja koira vaatii ulkoilua ja lenkkejä. Mukavaa röhnätä vaan sohvalla ja kuvitella kuinka tuo minun Cesar on niiiin viisas.
Suhun verrattuna täikin on viisaampi.
Läskin lemmikki, ei tarvitse kun hiekat vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Läskin lemmikki, ei tarvitse kun hiekat vaihtaa.
Sulla ei näemmä ole lemmikkiä ikinä ollutkaan ,kun et mitään tiedä.
Jo muinaiset egyptiläiset tiesivät että kissat ovat Jumalia. Kumarra Pirreä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, ovat julmia tappajia ja taudinkantajia, kiusanhenkiä sotkemalla lasten leikkipaikat ja kuseksimalla toisten pihoille. Vika on siis ihmisissä jotka päästävät kissat vapaasti ulos kulkemaan.
Ihminen, joka syö kiduttamalla kasvatettua ja julmasti teurastettua eläintä, on kyllä monin verroin julmempi eläin kuin yksikään kissa.
Mun kissa, Ezio, on ainakin viisaampi ja kauniimpi kuin suominaiset. M28
Kyllä ne ovat. Kiehtovia ja salaperäisiä, pehmeitä ja joskus hiukan ärsyttäviäkin toki siloinkin ovat niin omanlaisiaan.