Muita, ketä ällöttää rakennekynnet?
Aina, kun näen kaupassa jonkun hypistelevän ja puristelevan hedelmiä pitkillä kynsilään alkaa ällöttää. Omenoihin jää usein kuunsirpin mallinen haava.. tulee väkisinkin mieleen, mitä kaikkea tulaisia on kynsien alla.
Olenko vain outo ja kummallinen kun hyvin pitkät kynnet vain ällöttävät? Ihan sama miten kalliit ja hienot ovat.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, erityisesti vauvojen äideillä. Miettikää sitä paskan määrää mikä sinne kynsien alle jää kun pesee vauvan pyllyä. Sitä ei saippuapesukaan poista.
Naisellisuus ei lopu lapsen saamiseen.
Minusta lyhyt kyntinen nainenkin voi olla hyvin naisellinen. Etenkin äiti.
Ap
Ei miesten mielestä.
Onkohan yksikään heteromies ikinä maailman historiassa preferoinut pitkiä kynsiä naisella?
Tunnetko yhtäkään heteromiestä?
Mieheksi Luulija voi nyt mennä vaikka vähän kävelylle
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää. Ihmisten käsihygienia on muutenkin pääosin lähes olematonta. Siihen kun vielä lisää nuo bakteeripesäkekynnet niin hyi yök.
Haluaisin itse rakennekynnet koska ne ovat kauniit, mutta juuri tuosta syystä en voi niitä ottaa. Ällöttää.
Ei rakennekynsien ole mikään pakko olla pitkät.
Järkytys on lievä sana mitä koin joitain vuosia sitten. Olin apuna kehitysvammaisten tukki-asuntolassa ja eräällä ammatti- ihmisellä todella pitkät rakennekynnet. Hoitaja , olisikohan nyt hänellä mennyt hieman pieleen.. Vaikka miten haluaa olla " kaunis ja huoliteltu" niin voi helvetti mikä arviointivirhe ajassa ja paikassa.🤢. Voin vain ihmetellä ettei hänen " yläpuolella" oleva henkilö mitenkään asiaan puuttunut. Hygienia ja vammaiset, miksi näen aivan mahdottoman yhtälön näissä asioissa.
Minä pidän luonnollisuutta kauniina. Esim. Selviytyjissä ja sen tapaisissa ohjelmissa on ollut todella kauniita naisia meikitöminä. Sitten viimeiselle iltanuotiolle studioon on tällätty iltameikit. Lähes poikkeuksetta mielestäni ovat olleet kauniimpia ilman meikkiä.
Nytkin telkkarissa pyörinyt Erityisjoukot, joissa osallistujana Hanna Tikander. On paljon kauniimpi ja nuoremman näköinen ilman meikkiä, kuin haastattelupätkissä meikattuna.
Ei nyt liity kynsiin, mutta tuli mieleen tuosta Ap:n kommentista.
Niin teennäistä,niin teennäistä...
Minusta ne ovat pelottavia. (nainen)
Ei ne ällötä. Eivät ole hienojakaan. Sellanen pikku lisä, joka ei kylläkään kokonaisuuteen niin vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää. Ihmisten käsihygienia on muutenkin pääosin lähes olematonta. Siihen kun vielä lisää nuo bakteeripesäkekynnet niin hyi yök.
Haluaisin itse rakennekynnet koska ne ovat kauniit, mutta juuri tuosta syystä en voi niitä ottaa. Ällöttää.
Ei rakennekynsien ole mikään pakko olla pitkät.
Mutta aloituksessa puhuttiin pitkistä kynsistä.
Mielestäni ovat rumat, lisäksi pöpöpopulaatio kynsien alla. En söisi pitkäkyntisen valmistamaa ruokaa.
On aina ällöttänyt.
Miljardeittain pöpöjä kynsien alla, ulosteperäisiä ja taudinaiheuttajia myös mukana. Hyi hlvtti!
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän luonnollisuutta kauniina. Esim. Selviytyjissä ja sen tapaisissa ohjelmissa on ollut todella kauniita naisia meikitöminä. Sitten viimeiselle iltanuotiolle studioon on tällätty iltameikit. Lähes poikkeuksetta mielestäni ovat olleet kauniimpia ilman meikkiä.
Nytkin telkkarissa pyörinyt Erityisjoukot, joissa osallistujana Hanna Tikander. On paljon kauniimpi ja nuoremman näköinen ilman meikkiä, kuin haastattelupätkissä meikattuna.
Ei nyt liity kynsiin, mutta tuli mieleen tuosta Ap:n kommentista.
Kyllä. Joskus itsekin hämmästelen, kun kaunis ihminen ei muutu meikillä yhtään kauniimmaksi. Vain maalatun näköiseksi.
Minut saisi meikillä paremman näköiseksi, kun varjostaisi ja vaalentaisi oikeat kohdat. Sitten on ihmisiä, joilla on jo valmiiksi täydellinen luusto kasvoissa ja väriä silmäripsissä.
Ap
Vaihdoin kampaajaa, koska en pitänyt siitä, että hänen kyntensä tuntuivat päänahassani, kun hän pesi hiuksiani
Aivot kutistuvat, kun eivät saa oikeaa informaatiota - mitä nuorempi rakennekyntinen sitä suurempi vaara. Dementia odottaa jo pian.
Kaikki keinotekoiset ulkonäkö seikat mitä naiset käyttävät on minulle todella suuri red flag. Kynnet, hiukset, ripset, silikonit, botoxit aivan kaikki. Ne kertoo minulle vain siittä että kärsii mieleterveys ongelmista kun ei hyväksy itseään sen näköisenä kuin on ja kaikki jotka noita käyttää kärsii aina jostain mielenterveys ongelmista
Vierailija kirjoitti:
aina kun näen naisen jolla on pitkät kynnet visualisoin heidät vessaan tuskailemaan vessapaperin kanssa.
Eihän ne tarvitse paperia, senkun vaan knsillä lusikoi paskaa persereiästään.
Yök. Olen aina luullut olevani ainoa joka pitää pitkiä kynsiä epähygienisinä
Toinen mikä ällöttää ovat ne nenäkorut. Mietin aina kuinka se koru on räkää täynnä kun flunssa iskee
Miten käytännössä pitkäkyntinen nainen hoitaa hygieniaansa? Esim vessapaperin käyttö tai tamponi vaihto? Tekeekö ne hanskat kädessä vai puhdistaako kynnen alustat näiden jälkeen p...sitä ja verestä? Hyi hyi.
Se on pääasia, että kumpikin tykkäätte.
Ap