Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, ketä ällöttää rakennekynnet?

Vierailija
04.06.2025 |

Aina, kun näen kaupassa jonkun hypistelevän ja puristelevan hedelmiä pitkillä kynsilään alkaa ällöttää. Omenoihin jää usein kuunsirpin mallinen haava.. tulee väkisinkin mieleen, mitä kaikkea tulaisia on kynsien alla.

Olenko vain outo ja kummallinen kun hyvin pitkät kynnet vain ällöttävät? Ihan sama miten kalliit ja hienot ovat.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vielä sukupuoli. Itse olen nainen.

Ap 

Vierailija
2/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ihmettelen miten mitään pystyy tekemään niillä kynsillä ? Pidän melko lyhyistä kynsistä enemmän .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erityisesti vauvojen äideillä. Miettikää sitä paskan määrää mikä sinne kynsien alle jää kun pesee vauvan pyllyä. Sitä ei saippuapesukaan poista.

Vierailija
4/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella ällöttää. Ei tarvitse olla edes rakennekynnet, kunhan ovat pitkät. Nainen olen.

Vierailija
5/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan tiedä, onko minulla rakennekynnet vai ei. Enkä muiden hyväksyntää varten maailmassa ole muutenkaan.

Vierailija
6/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ällötä, mutta jos ne ovat epäsiistit tai hoitamattomat  tai osa katki silloin kyllä ällöttää varmasti.. Joskus niiden pituus saa miettimään pystyykö niillä tekemään mitään? Itse harrastan niin monia asioita, että rakennekynnet olisivat koko ajan haitoilla. Siksi tulee herkästi mieleen mahtuuko rakennekynsi-ihmisen elämään mitään muuta kuin ne kynnet?

Vastaajana olen nainen

Vierailija
7/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, erityisesti vauvojen äideillä. Miettikää sitä paskan määrää mikä sinne kynsien alle jää kun pesee vauvan pyllyä. Sitä ei saippuapesukaan poista.

Naisellisuus ei lopu lapsen saamiseen.

Vierailija
8/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. Ihmisten käsihygienia on muutenkin pääosin lähes olematonta. Siihen kun vielä lisää nuo bakteeripesäkekynnet niin hyi yök. 

Haluaisin itse rakennekynnet koska ne ovat kauniit, mutta juuri tuosta syystä en voi niitä ottaa. Ällöttää.

Vierailija
9/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää. Ihmisten käsihygienia on muutenkin pääosin lähes olematonta. Siihen kun vielä lisää nuo bakteeripesäkekynnet niin hyi yök. 

Haluaisin itse rakennekynnet koska ne ovat kauniit, mutta juuri tuosta syystä en voi niitä ottaa. Ällöttää.

Tai sitten asut vuokra-asunnossa, eikä sinulla ole laittaa 100€/kk kynsihuoltoihin 🤷

Vierailija
10/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan handjobeja joten pitkät pelottavat kynnet ovat heti luotaantyöntäviä

Vierailija
11/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun näen naisen jolla on pitkät kynnet visualisoin heidät vessaan tuskailemaan vessapaperin kanssa.

Vierailija
12/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan handjobeja joten pitkät pelottavat kynnet ovat heti luotaantyöntäviä

Ai, minä taas olen pitkässä parisuhteessa. Punaiset kynnet näyttävät hyvältä 50-luvun kotirouva-lookissani.

Vierailija
13/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten asut vuokra-asunnossa, eikä sinulla ole laittaa 100€/kk kynsihuoltoihin 🤷

Asun kyllä vuokralla mutta rahaa on riittävästi. Ei se huolto edes maksa noin paljon jos vähän viitsii googlettaa.

Vierailija
14/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kaikki tämä feikkiys ja muovisuus nykypäivänä. Turbohuulet, silikonitissit, hiustenpidennykset, volyymiripset, tekokynnet... Meikkiä vähintään 2 cm kerros iholla. Niin epäaitoa ja surullista.

Vierailija
15/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kukaan tiedä, onko minulla rakennekynnet vai ei. Enkä muiden hyväksyntää varten maailmassa ole muutenkaan.

Kukaan ei kysynyt kaipaatko hyväksyntää. Kyse oli siitä, että olenko minä outo ja ainoa kun minua vain ällöttää. Usein tuntuu että olen yksin, kun kaikki anaalien tonkimiset ja muu sellainen ei ole mun juttu.

Ap

Vierailija
16/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun kyllä vuokralla mutta rahaa on riittävästi. Ei se huolto edes maksa noin paljon jos vähän viitsii googlettaa.

Ai, loppuiko rahat kesken, kun lopetit?

Vierailija
17/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat lemut jää kynsiin näin kesällä. Hyi vttu.

Vierailija
18/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, loppuiko rahat kesken, kun lopetit?

Mitä lopetin?

Vierailija
19/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttää tosi pitkät kynnet, oli ne sitten luonnolliset tai rakenne. Samoin tosi pitkät hiukset ällöttää, siis niin pitkät että ovat pyllyyn asti tai pidemmät. En osaa edes antaa mitään syytä miksi ne ällöttää, on enemmän kehollinen reaktio. Lyhyet rakennekynnet ei ällötä lainkaan eikä pitkät hiukset yleisesti.

Vierailija
20/78 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kysynyt kaipaatko hyväksyntää. Kyse oli siitä, että olenko minä outo ja ainoa kun minua vain ällöttää. Usein tuntuu että olen yksin, kun kaikki anaalien tonkimiset ja muu sellainen ei ole mun juttu.

Ap

No se sinun ällötys tai muukaan tunnetila ei aiheuta mitään minussa. Kuljen pitkänä, hoikkana ja hymyilevänä ohitsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan