Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut hyväksyttiin kouluun ja nyt en tiedä mitä teen, uskallanko mennä jne, auttakaa!

Vierailija
03.06.2025 |

En ole kertonut kellekään että hain ja pääsin kouluun. Oon työkyvyttömyyseläkkeellä 5v ollut mt syistä. Hain kampaajaksi ammattikouluun ja pääsin aiukuislinjalle iltakouluun. Nyt on epävarma olo, kannattaako mun ottaa paikka. Oon jo 47v. En tiiä, jännittää ihan sikana. Mulla siis aiempi ammatti hoitoalalta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet! Jos et mene, niin saatat miettiä jossain vaiheessa, että olisiko sittenkin pitänyt. Mutta et häviä mitään jos otat paikan vastaan ja ainakin kokeilet vähän aikaa, niin sittempähän tiedät. Ja luultavasti viihdytkin kun tulee uutta sisältöä elämään. Mutta ei siellä kukaan väkisin pidä jos ei tunnukaan yhtään omalta.

Vierailija
22/28 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä. Minä valmistuin 50-vuotiaana ja töihin suorastaan revittiin. :) Tuo myös sisältöä elämään, uusia tuttuja jne. Aina kannattaa kokeilla! Tsemp. <3

Millä alalla revitään töihin?

Tietyn alan assari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko kukaan eläkkeellä opiskellut tutkinnon? Miten siinä kävi? Pääsikö töihin? Entä katkaistaanko eläke? Mä oon ihan kahden vaiheilla. Ei ole ketään kenen kanssa pohtisin asiaa. Soitin eläkeyhtiööni mutta siellä oltiin nuiveja. En saa ainakaan kuntoutussuunnitelmaa. Mutta voin opiskella ja tienata sen vähän yli 1000€/kk pelottaa vaan jos katkaisevat eläkkeen...

Ap

Vierailija
24/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu ehkä kohta edessä. Hain keittiömestarin koulutukseen.

Vierailija
26/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja enhän mä siis tiedä tuunko niitä töitä koskaan tekemään edes. Ainakaan täysipäiväisesti. Mutta joo, puolet musta on menossa ja puolet ei..oon niin tottunut olee kotona

Ap

No et tule tekemään mutta menet vaan. Vaikka epäonnistuisit niin ajattele asiaa niin että sentään voit olla tyytyväinen kun uskalsit yrittää jotain.

Vierailija
27/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä. Minä valmistuin 50-vuotiaana ja töihin suorastaan revittiin. :) Tuo myös sisältöä elämään, uusia tuttuja jne. Aina kannattaa kokeilla! Tsemp. <3

Millä alalla revitään töihin?

Niin, ja minä vuonna.

Vierailija
28/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sääliksi käy niitä, jotka kaltaisesi epävarman jahkailijan asiakkaaksi saattavat päätyä.