Kirjautumispakko tulee p-sivustoille
Tänään uutisissa: EU pistää kirjautumis- ja tunnistautumispakon jornosivustoille. Mikä on todella tyhmää, koska tämä ajaa käyttäjät laittomille, tod.näk. venäläisille sivustoille.
Koska harva noilla haluaa omalla nimellään vierailla.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudun niille sun nimellä ja tunnuksilla. Buhahahaa!
Tähänkin se voi johtaa, mikä todistaa, että idea on huono.
tuleeko takaisin aikuisten liikkeisiin dvd-myyntiä. Voi sitten käydä ostamassa fyysisen tallenteen anonyymisti. saattaisi itse asiassa olla ihan hyväkin muutos laittomuuksien estämiseksi.
Saas ny näkee. Jos kirjautumispakko tulee, muutos on niin suuri, että tuskin EU, tai kukaan muu tahansa, pystyy arvioimaan, että mitä siitä seuraa.
Ainakin se tiedetään, että kirjautumispakko on bisnekselle niin ylipääsemätöntä myrkkyä, ettei tietääkseni mikään seksialusta ole sitä ottanut.
Mitenköhän EU aikoo estää kansalaistensa menemisen jonnekin niiden määräysvallan ulkopuolisen maan sivustolle?
Kuinka moni on oikealla syntymäaikatiedollaan esim. Kuukkelissa / Juutuupissa? En minä ainakaan haluaisi että Trumpetti pääsisi käsiksi tietoihini itselleen ystävällismielisten jättiyritysten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on oikealla syntymäaikatiedollaan esim. Kuukkelissa / Juutuupissa? En minä ainakaan haluaisi että Trumpetti pääsisi käsiksi tietoihini itselleen ystävällismielisten jättiyritysten kautta.
ne on jo tälläkin palstalla ja koneesi on täynnä evästeitä. joista näkee, että käyt täällä ja näkee myös missä muualla olet käynyt
Kirjaudun niille sun nimellä ja tunnuksilla. Buhahahaa!