Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjautumispakko tulee p-sivustoille

Vierailija
03.06.2025 |

Tänään uutisissa: EU pistää kirjautumis- ja tunnistautumispakon jornosivustoille. Mikä on todella tyhmää, koska tämä ajaa käyttäjät laittomille, tod.näk. venäläisille sivustoille.

Koska harva noilla haluaa omalla nimellään vierailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudun niille sun nimellä ja tunnuksilla. Buhahahaa!

Vierailija
2/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudun niille sun nimellä ja tunnuksilla. Buhahahaa!

Tähänkin se voi johtaa, mikä todistaa, että idea on huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko takaisin aikuisten liikkeisiin dvd-myyntiä. Voi sitten käydä ostamassa fyysisen tallenteen anonyymisti. saattaisi itse asiassa olla ihan hyväkin muutos laittomuuksien estämiseksi.

Vierailija
4/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas ny näkee. Jos kirjautumispakko tulee, muutos on niin suuri, että tuskin EU, tai kukaan muu tahansa, pystyy arvioimaan, että mitä siitä seuraa.

Ainakin se tiedetään, että kirjautumispakko on bisnekselle niin ylipääsemätöntä myrkkyä, ettei tietääkseni mikään seksialusta ole sitä ottanut.

kui
5/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän EU aikoo estää kansalaistensa menemisen jonnekin niiden määräysvallan ulkopuolisen maan sivustolle?

Vierailija
6/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on oikealla syntymäaikatiedollaan esim. Kuukkelissa / Juutuupissa? En minä ainakaan haluaisi että Trumpetti pääsisi käsiksi tietoihini itselleen ystävällismielisten jättiyritysten kautta.

Vierailija
7/7 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on oikealla syntymäaikatiedollaan esim. Kuukkelissa / Juutuupissa? En minä ainakaan haluaisi että Trumpetti pääsisi käsiksi tietoihini itselleen ystävällismielisten jättiyritysten kautta.

ne on jo tälläkin palstalla ja koneesi on täynnä evästeitä. joista näkee, että käyt täällä ja näkee myös missä muualla olet käynyt