Miten selviydytte golffaavasta miehestä
Kommentit (16)
Golfaamalla itsekin. Muuten olis kieltämättä aika ankeeta.
Näettehän te toisianne talvella jos ei golffaa talvea Espanjassa.
Yksi aikaavievimmistä harrastuksista. Haastavaa on.
Siis seitsemänä päivänä viikosta tuolla hiton kentällään. Siinä sivussa miehellä olisi esim omakotitalossa asuessa vähän puuhaakin.
Miksi ihmeessä tuo laji on keksitty.
Nytkin sateessa painaa siellä menemään. Ja sitten koskee sinne ja tänne ja jalkoja väsyttää jne jne...
No mitä **** sinne pitää aina mennä??? arvelen että tulen kesän mittaan hulluksi.
Hanki itsellesi parempi mailamies.
Hanki omat harraatuksesi äläkä roiku miehesi helmassa. Minä nukun aamulla pidempään ja teen omia juttujani iltapäivään asti. Yhdessä syömme lounaan.
En kestäisi sohvasaurusta.
Kiitos hyviä neuvoja. Mietin itsekin, miksi tuo ärsyttää niin paljon.
Se on jotain sellaista, että jää itse niin kakkoseksi, eikä yhteiseksi haaveillut tekemiset (yhteisen talon yhdessä laitto, yhdessä liikunta jne) toteudu.
Tuo golf tekee näköjään siitä riippuvaiseksi.
Jos olisin vielä etsimässä kumppania, niin ei ikinä yhtäkään golfista kiinnostunutta.
AP
No voittehan liikkua yhdessä siellä golfkentällä. Kannat vaikka hänen mailojaan jos et itse pelaa.
Helposti, kunhan maksaa kaiken. Tarkoitan siis asuinkustannukset, ruokakauppalaskuja yms. Silloin minun ei tarvitse huolehtia mistään ja voin vain kastella yrttejäni, lukea kirjaa, juoda viiniä ja syödä yms. tehdä omia juttujani. Mutta mies saa maksaa aivan kaikki laskut ja lomamatkat niin ei tarvitse nalkuttaa mistään hänelle. Töissä en jaksa itse käydä.
Pelataan enimmäkseen yhdessä. Tänä kesänä ainakin viisi yhteistä kierrosta takana. Tottakai hän voi pelata niin paljon kun sielu ja kunto sietää ilman minuakin. Eli suosittelen hankkimaan greengardin ja nauttimaan pelin iloista ( ja turhautumista).
Siinäpä kysymys! Paljon tuskin on tehtävissä.