Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyttää, että vakivirat menee aina vanhoille työntekijöille

Vierailija
02.06.2025 |

Työkokemuksesta on sinänsä reilua "palkita" mutta tympäisee, että vakivirat menee pääsääntöisesti aina niille, jotka on olleet talossa pisimpään, vaikka koulutuksiin olisi matalampi kuin mulla. Fakta on kuitenkin myös se, että pitkä kokemus ei parasta työntekijää tee. Osa ihan kaikkea muuta ja sitten kun päästään vakivirkaan kiinni, ei pääse millään eroon. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina mene niin, vaikka usein pitkä kokemus antaakin laaja-alaista osaamista, asioiden yhteyksien ymmärtämistä ja syy-seuraussuhteiden ymmärrystä, hyvät verkostot jne. Usein lyhyellä kokemuksella olevilla on nopeasti opittavissa olevaa syvällistä tietoa jostain kapeasta sektorista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutushan on asia, joka katoaa vuosien myötä. Mitä pitempään on töissä, sitä vähemmän osaa työtään.

Tämän olen oppinut palstalta!

Vierailija
4/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Ainakin entisessä työpaikassa meni uuden pomon kavereille, jotka tulivat taloon myöskin ihan uutena. Vanhoille sanottiin, että se on voi voi...

Vierailija
5/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vakiviran ensimmäisen työvuoden jälkeen, juuri koulutuksen ja aiemman työkokemuksen takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän