Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump on avoin P Diddyn armahtamiselle

Vierailija
02.06.2025 |

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump shokeerasi hiljattain vihjaamalla, että hän on avoin räppimoguli Sean Diddy Combsin armahtamiselle, mikäli tämä saa tuomion.

Asiasta kertovat useat mediat, kuten NBC News ja The Independent.

Combs on syytettynä muun muassa ihmiskaupasta seksuaalisessa hyväksikäyttötarkoituksessa. Syyttäjien mukaan Combs johti rikollisrinkiä, jonka uhrit pakotettiin uhkailemalla ja väkivallalla huumeiden täyteisiin seksijuhliin.

Kukaan ei ole kysynyt, mutta tiedän, että ihmiset miettivät tätä asiaa. Luulen, että monet ovat olleet aikeissa kysyä tätä minulta, Trump sanoi lehdistötilaisuudessa perjantaina 30. toukokuuta.

Lue lisää: Järkyttävä välikohtaus yksityiskoneessa Sean Diddy Combsia syytetään karmeista rikoksista

Hän jatkoi toteamalla, että tarkastelisi faktoja Combsin tapauksessa.

Katsoisin tosiasioita. Jos mielestäni jotakuta kohdellaan väärin. Pitivät he minusta tai eivät, sillä ei olisi minuun mitään vaikutusta.

Trump myös kertasi omia välejään Combsin kanssa.

En ole nähnyt häntä, enkä ole puhunut hänen kanssaan vuosiin. Hän piti minusta ennen paljon. Luulen, että kun asetuin ehdolle politiikkaan, suhde kariutui, sen perusteella mitä olen lukenut. En tiedä hän ei kertonut minulle sitä, mutta olin lukenut joitakin vähän ilkeitä lausuntoja, Trump selitti lehdistölle.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011271592.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Minä kiihotun kun naiset kärsii. Hyi saatana.

Vierailija
2/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka löysi kanteensa eli toisen samanlaisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi tietää kuka on tuo P Diddy. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
4/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas näitä USA:n demokraattien medioiden valeuutisia on pakko tuupata kuten Suomen kaikki mediat tekevät,

Trump ei ole missään maininnut tällaista, Obama sen sijaan oli P. Diddyn paras ystävä siitä voitaisiin aloittaa keskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan