Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Jos kaivattuni tahtoisi pörräämään hunajapurnukkani välittömään läheisyyteen, omana houkuttimenaan hän tietysti tarjoaisi tikkariaan imeskeltäväkseni. Arvioisin tällä menetelmällä molempien makeanhimon saavan täydellisen tyydytyksensä - laadusta tinkimättä. 😉
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattuni tahtoisi pörräämään hunajapurnukkani välittömään läheisyyteen, omana houkuttimenaan hän tietysti tarjoaisi tikkariaan imeskeltäväkseni. Arvioisin tällä menetelmällä molempien makeanhimon saavan täydellisen tyydytyksensä - laadusta tinkimättä. 😉
Laadusta on tingitty.
Vierailija kirjoitti:
i love you🌾💕
Eikö suomalainen ihminen älyä että "i" ei ole englanninkielen sana.
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo.
Toivoisin lisää pieniä merkkejä sinusta! Vinkkejä tänne, päivityksiä lomasta ja ihan kuule vaikka irl.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin lisää pieniä merkkejä sinusta! Vinkkejä tänne, päivityksiä lomasta ja ihan kuule vaikka irl.
Kävisin mielelläni vaikka kahvilla sun kanssa. Hankalaa taitaa olla, mutta silti.
Unelmoin loppuelämän kestävästä parisuhteesta, rakastavasta aviomiehestä, yhteisestä kodista ja ja😊
*imeskelee kaivatun tikkaria*
irmeli -85
Vierailija kirjoitti:
Voisitko alkaa luottaa muhun jooko
En pysty. Pelkään että olet minulle lopulta häijy
Gallup: Missä kaivattusi on nyt?
Kaivattu sais tehdä retken mun vaginaan 😁
Oon enemmän kuin kiinnostunut kaivatusta. Ja vaikka haluaisinkin seksiä hänen kanssaan, niin mieluummin tahtoisin ihan nähdä kasvotusten. Jos siis pitää valita.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Missä kaivattusi on nyt?
Oiskohan sohvalla puhelimen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon enemmän kuin kiinnostunut kaivatusta. Ja vaikka haluaisinkin seksiä hänen kanssaan, niin mieluummin tahtoisin ihan nähdä kasvotusten. Jos siis pitää valita.
Mikä hänessä saa sut enemmän kuin kiinnostuneeksi hänestä?
Tässä tulee vastaus. Olet 💖