Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniharmaat? Vaihtavat väriä, olleet mm. meripihkan väriset kerran. Mies.
Meripihkan väriset ne ovat. Merkitty kyllä henkilötodistukseen ruskeiksi.
Tällä ihanuudella yleensä tuommoiset sinertävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista kaipaan. Tietysti tunteet voivat olla täysin yksipuolisiakin. Esteitä riittää. Esimerkiksi varattuus.
Tietääkö se nainen suurista tunteistasi? Sinulla on jokin aavistus molemminpuolisista tunteista?
Kumpikaan ei tiedä toisen tunteista. Minulla on aavistus, mutta samalla täysi tietoisuus siitä, että tämä voi oll täysin harhainen tulkinta. Siksi en siihen luota alkuunkaan.
Sama fiilis itsellä omasta kaivatusta. Ja varattuudesta. Mieleen on jäänyt ja minnekään ei ajatusten kanssa pääse.
Olen ihan varma, että joissain tilanteissa hän on katsonut minua kun on luullut etten huomaa. Sitten mietin, että ehkä kuvittelin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä jos etsit ymmärrystä.
Tahtoisin ymmärtää, miksi törmäsin sinuun.?
Olet arvoitus, jota en pysty selvittää.
Olet yö, joka ei valkene aamuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja haluan sinua vieläkin.
Minä myös sinua. Toiv saadaan toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Olet yö, joka ei valkene aamuksi.
Tiedän, mutta yöt on parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja haluan sinua vieläkin.
Minä myös sinua. Toiv saadaan toisemme.
<3<3
Maratoni, jonka maali liikkuu eteenpäin samaa tahtia juoksijan kanssa.
Lomaterveisen lentosuukotan sinulle näitä teitä tallatessani. Kesäinen ilta-aurinko elävöittää lempeästi kulkijan mieltä. Puissa lehdet havisevat kullanhohtoisina. Paljaat varpaat odottavat malttamattomina upottamistaan viileän vaaleaan santaan. Ajatuksia leijailee ilmassa kuin höyheniä sulkasadon aikana. Piti elää hetkessä eikä ajatella liikoja, ainakaan niitä mahdottomia, mutta ajattelemattomuuskin on alkanut pikku hiljaa tuntua liioitellulta. Jaettu ilo olisi kuin olisikin se parhain ilo. Vielä ehdimme - kesässä ja elämässä.
Tämä päivää vaille kahden viikon ero näkemättä toisiamme on ihan liikaa. Olen tottunut taajempaan. Vierotusoireet (ikävä) ovat pahoja. Kohta pettää hillintä ja laitan sulle suoraan ikäväviestin. No enhän sitä tee, mutta mietin kuinka hyvältä se tuntuisi ja pelottaisi samalla. Nappisilmälle.
Saisimpa sivellä ja suudella sua nainen kun istut sylissä esim yökerhossa.
Minä näin tänään ihanan grillimuijan. Pieni silmillä flirttailu voi ilostuttaa jotakuta loppupäivän. Pidä toi. <3
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa sivellä ja suudella sua nainen kun istut sylissä esim yökerhossa.
Olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sul on suljettu sydän.
Auki se on kunhan oikea mies osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Olet arvoitus, jota en pysty selvittää.
Tai et ole vielä keksinyt keinoa.
On, ihan kuin tarujen Thor.