Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen tiukka stressaantunut hiukan äkäinen ilme miehillä on? Siis mitä tarkoittaa näissä kaipaustilanteissa?
Kuulostaa että joku tekee työtään perseilyn sijasta ja ehkä no ikään kuin oikeaa sellaista noin niinku välittömässä mielessä. Sitten ei ehdi taikka muuten vain käytä resursseja siihen että ihan varmuuden vuoksi ohikulkijat saavat haluamansa sen sijaan että no, tuon päälle laitetaan jotakin niitä varten ennemmin kuin muutetaan koko pohjaa sekunniksi. Etten välttämättä lähtisi siihen kaipaustilanteita kauheasti sotkemaan kuitenkaan, vielä vähemmän jos menee itse reitille. :P
Eipä sillä, kyllä sen huomaa jos jokin vaikuttaa tuohon pohjaan kuitenkin. Tavalla tai toisella, miksei kolmellakin vaikka. Pysähtyminen tai muu seisahtuminen/vitkuttelu tuosta työstä huolimatta, ylimääräinen (erikseen hakematon) pohjustava tai varmistava huomio riipp
Huomio! Ei näitä sun ajatuksia kukaan jaksa lukea! -älä jaksa sinäkään
Vierailija kirjoitti:
2211 limerenssi päättyy
Meni jo 22.16
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla joskus on naisia ollu. Huomasin vaan että ovat perusluonnoltaan ilkeitä ja väkivaltaisia.
Niin ne suurimmalti osin ovatkin. Sukupuolenvaihdoskaan ei auta, sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Buona notte!
Ketju saa jäädä hetkeksi tauolle. Mutta kaikkea hyvää kaivatulle!
Minä jätin naiset tauolle pari vuotta sitten. Parasta aikaa elämästä ollut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään hyvällä tuulella ja hyvillä mielin?
Minä oon. Kerro mamma huolesi niin voin lohduttaa.
En ole enää mamma, huoletkin ovat suurimmalti osin kaikonneet. Nyt voidaankin ottaa ihan rennosti ja riisua kaikki naamaritkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Kaivattu voisi silti tulla tekemään hyvää..
Rakastan sinua nainen, laitan siulle kohta kaverpyynnön, voit sitten hyväksyä eli hylätä sen. Toivottavasti hyväksyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös muitakin vaihtoehtoja kuin peruspirkko tai sexbätängwau (vai mikä se ylilautasana tuolla olikaan, hyi)
Ihmisillä myös erilaisia makuja.
Mutta samalla kaikille miehille kelpaa ainoastaan instabeibet ja tavalliset naiset ovat näkymättömiä
Ei tuollaista ole väitetty. On väitetty ettei inceleille kelpaa tavallinen esim vähän pyöreä nainen vaan se on vihainen kun ei saa instabeibeä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Kaivattu voisi silti tulla tekemään hyvää..
Sun täytyy pyytää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla joskus on naisia ollu. Huomasin vaan että ovat perusluonnoltaan ilkeitä ja väkivaltaisia.
Jaa, niistä ei ole kokemusta. Raamattu jo sen tiesi, että naiselle on parhaaksi jämerä mies, joka pitää ohjakset tiukasti hallussaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen toiveikkain odotuksin ja kirkkain mielin. Paistaa se aurinko joskus risukasaankin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen, laitan siulle kohta kaverpyynnön, voit sitten hyväksyä eli hylätä sen. Toivottavasti hyväksyt sen.
Kai sä tiedät mun nimen varmasti oikein?
Öitä "Tapio", lämpimin terkuin "Johanna"
Vierailija kirjoitti:
Turvaton olo.
Sama.
Sinäkin voisit tykätä julkaisuistani.
Vierailija kirjoitti:
👋🏻👍🏻🌞🤗
Miä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, niistä ei ole kokemusta. Raamattu jo sen tiesi, että naiselle on parhaaksi jämerä mies, joka pitää ohjakset tiukasti hallussaan.
Mutta naista ei taida pitää?
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, että kaikilla ketjulaisilla olisi vientiä ja jono vaikka kuuhun asti, mutta oikein valitsevat olla täällä sen sijaan :D
Vääriä miehiä, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Ennemmin netissä kuin huonossa seurassa jonkun epäsopivan miehen kanssa, tietysti.
Semmoinen hellämies kiinnostaisi.
Minä oon. Kerro mamma huolesi niin voin lohduttaa.