Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on näin huonoa kielenkäyttöä? Eikö rakastuneet osaa kirjoittaakaan enää?
Turpa kiinni. Itke.
Onko sulla noin ruma naama, että sattuu sieluun asti?
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Kyllä mammatkin osaa olla halutessaan romantiikan nälkäisiä.
Ajattelen, että kaipaus on rakkauden ja seksuaalisuuden kohdehäiriö samaan tapaan kuin homoseksuellius ymv. Eli tunteet kohdistuvat tavalla tai toisella väärään kohteeseen - kaipaajien tapauksessa kohteeseen, joka ei välitä takaisin. Ongelmalliseksi asian tekee se, että jokaiseen normaaliin suhteeseen sisältyy kaipauksellisia elementtejä. Kaipaamissyndroomassa ne vain menevät yli sekä tunteiden intensiivisyydessä, yksipuolisuudessa että pitkäkestoisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että aika ja etäisyys auttavat unohtamaan. Onko auttanut?
En sanonut (mulle on kyllä tätä jankattu), ei ole auttanut.
-m>n
Näin kuulee sanottavan. Kauanko aikaa on kulunut viime näkemisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on näin huonoa kielenkäyttöä? Eikö rakastuneet osaa kirjoittaakaan enää?
Turpa kiinni. Itke.
Menikö tunteisiin ?
En enää oikein tiedä, kaipaanko sinua vai sitä tunnetta, minkä saat minussa aikaan.
Välillä mietin, mistä se tunne johtuu, aivan kuin oltaisiin tuttuja, vaikka ei edes tunnetta.
Haluaisin selvittää sen. Selvittää, tunnetko samoin? Olen yrittänyt tulkita katsettasi, mutta useimmiten käännän pääni pois, ennenkuin ehdin saada siitä selvää.
Toisaalta, parempi etten tiedäkään.
Kaljulle miehelle, joka on jäänyt päähäni asumaan, häätöyrityksistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että kaipaus on rakkauden ja seksuaalisuuden kohdehäiriö samaan tapaan kuin homoseksuellius ymv. Eli tunteet kohdistuvat tavalla tai toisella väärään kohteeseen - kaipaajien tapauksessa kohteeseen, joka ei välitä takaisin. Ongelmalliseksi asian tekee se, että jokaiseen normaaliin suhteeseen sisältyy kaipauksellisia elementtejä. Kaipaamissyndroomassa ne vain menevät yli sekä tunteiden intensiivisyydessä, yksipuolisuudessa että pitkäkestoisuudessa.
Kyllä minä kaipaan ihmistä, kuka kaipaa myös minua, eikä meistä kumpikaan ole varattu.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus ei ole koskaan väärin, tai kohdistu väärään ihmiseen. Se, että tuleeko asiasta mitään, onkin sitten eri juttu.
. T. rakkauden ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
En enää oikein tiedä, kaipaanko sinua vai sitä tunnetta, minkä saat minussa aikaan.
Välillä mietin, mistä se tunne johtuu, aivan kuin oltaisiin tuttuja, vaikka ei edes tunnetta.
Haluaisin selvittää sen. Selvittää, tunnetko samoin? Olen yrittänyt tulkita katsettasi, mutta useimmiten käännän pääni pois, ennenkuin ehdin saada siitä selvää.
Kaljut miehet tuntuu monista naisista kovin tutuilta. Olen huomannut.
Heippa! Tulin käymään. 🙂
Mitä kuuluu ja kuinka paljon olet ikävöinytkään minua?
Uskon että et kuitenkaan kehtaa vastata ihan rehellisesti joten en loukkaannu vastauksestasi joka on esimerkiksi että en yhtään tjmsp.
Kesää on vielä jäljellä vaikkei siltä monesta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen tiukka stressaantunut hiukan äkäinen ilme miehillä on? Siis mitä tarkoittaa näissä kaipaustilanteissa?
Kuulostaa että joku tekee työtään perseilyn sijasta ja ehkä no ikään kuin oikeaa sellaista noin niinku välittömässä mielessä. Sitten ei ehdi taikka muuten vain käytä resursseja siihen että ihan varmuuden vuoksi ohikulkijat saavat haluamansa sen sijaan että no, tuon päälle laitetaan jotakin niitä varten ennemmin kuin muutetaan koko pohjaa sekunniksi. Etten välttämättä lähtisi siihen kaipaustilanteita kauheasti sotkemaan kuitenkaan, vielä vähemmän jos menee itse reitille. :P
Eipä sillä, kyllä sen huomaa jos jokin vaikuttaa tuohon pohjaan kuitenkin. Tavalla tai toisella, miksei kolmellakin vaikka. Pysähtyminen tai muu seisahtuminen/vitkuttelu tuosta työstä huolimatta, ylimääräinen (erikseen hakematon) pohjustava tai varmistava huomio riippumatta omasta statuksesta suhteessa mainittuun työhön ja tietysti kaikki tuosta game facesta läpi vuotava, siihen suoraan liittymätön kuvasto toki myös, sikäli kun on selvästi syy-seuraus-suhde toisen läsnäoloon.
Toisaalta mieleni tekee sanoa että jos oikein puhutaan jostain (miten mahdottomasta tai hankalasta tahansa..) niin kyllä silloin on vähän enemmänkin matskua tarkasteltavaan kuin tuollaista. Aloite-jankkaajilta olisi kiintoisa saada vinkkeliä (no ei oikeastaan mutta sopi pointiksi tuohon väliin) siitä miten paljon muuta kuin jokin kliseinen ehdotus tulkitaan jo selväksi nojaamiseksi ihmisen suuntaan. Ei sillä ettei niin voi monesta syystä tehdä vaan erityisesti ellei ole tapana/vaikutelmana, itsessään kovin epätodennäköistä puitavaa noin muuten taikka jos moiselle ei ole suoranaisesti tarvetta minkään muun puolesta, vaikka se muuhun noin itsessään sopisikin sitten.
Eli toisin sanoen, älkää koittako kääntää mitä sattuu olemaan esillä suuntaanne vaan katsokaa mihin suuntaan siitä taivutaan ja mihin suuntaan niin luulisi helpottavan, tavalla tai toisella. Ja jos noita kohtia on ollut niin älkää olko kuin näin ei olisi ollut jos syystä tai toisesta niitä että joka välissä saisikaan. Toki moisesta vaihtelusta saa olla mitä mieltä tahansa mutta on melko feikkiä touhua alkaa jotenkin spekuloimaan oliko niitä ollenkaan ja mitä niistä voi päätellä. Ei kaikkea toki mutta tarpeeksi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni. Itke.
Menikö tunteisiin ?
hehheh mikä laukasu ! Nyt kyllä ylitit itsesi. Vai ruma naama, mitaliako odotat tollasesta lohkasusta sivusta
Vierailija kirjoitti:
Nahkatukat on haluttua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
ehkä se oli kangastus 🥱
Minä aina kun luulin näkeväni ihmisen jonka perään joskus haikailin ihan luvattoman kauan.
Melkein enemmän hämmentää, että MITEN jotain ihmistä ei tunnista? Siis että miten voi joka kerta olla silleen, ettei oo aivan varma oliko se se?
En tiedä, olenko oikeasti nähnyt häntä ikinä missään, vai en. En tiedä.
Muiden ihmisten kohdalla ei ole käynyt noin, vaan yleensä kyllä tunnistan ihmiset.
Kaipaus kutittaa, kirveltää ja välillä jomottaa. Joskus vuotaa vertakin. Kaipaan sua kuin ärtyneet pukamat rauhoittavaa salvaa.
Tähän lähelle miehelle ujo halaus naiselta