Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kaipaisin niin paljon sinun läheisyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa lähestymistähän todellakin tapahtuu.
Jos olisin paperilla hyvän ihan kivan kanssa alkaja, niin en olisi koskaan ollut sinkku enkä olisi nytkään.
Isäni on sanonut mielestäni hyvin, että kyllä sen pitää kolahtaa. Olen samaa mieltä ja jos ei ole kenenkään kanssa kolahtanut, niin mieluummin sinkkuna. Kun on tottunut ympärillään pareihin joilla on oikeaa kemiaa ja intohimoa, niin ei todellakaan halua itsellekään muuta.Ei kannata ihmetellä jos sut leimataan sellaiseksi jolle ei kelpaa kukaan. Ymmärrän kyllä että pitää kolahtaa, ne muut eivät ymmärrä.
Sivusta.
Eihän sillä ole väliä mitä joku jossain leimaa. Jokainen elää omaa elämäänsä enkä usko, että yksittäisen naisen pariutuminen tai pariutumattomuus edes kiinnostaa ketään noin paljoa :D
Kerran on tosin ollut tässä lähimenneisyydessä tilanne, jossa pari veljen kaveria paasasi aiheesta. Toinen istui toisella puolella ja toinen toisella puolella, molemmilla käsi olan yli ja kimpassa mouhosivat, että NYT LOPETAT SEN NIRSOILUN JA ALAT SEURUSTELEMAAN xD Niistä molemmat siis seurustelee, ja kertoivat siinä viisauksiaan aiheesta. Millaista parisuhteessa on ja suoranaista painostusta asian pariin.
Mutta noin muuten ei kyllä ketään yhden naisen sinkkuus kiinnosta. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehekkäämmän miehen. Puhut ja ailahtelet liikaa.
Mun kaivattu on tosi miehekäs. -sivu-
No lähesty sitä.
Sivu.
Oon jo lähestynyt, en uskalla enempää.
Vierailija kirjoitti:
Tekis taas mieli huutaa sinun nimeä. Johonkin pitäisi saada purkaa.
Tämä, niin tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ikävä, erään ihmisen.
Mulla myös, huokaus.
Sama.
Mikä se sellainen tiukka stressaantunut hiukan äkäinen ilme miehillä on? Siis mitä tarkoittaa näissä kaipaustilanteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähesty sitä.
Sivu.
Ei kannata, ns. miehekäs lähestyy yleensä itse ja menetät pahimmillaan viehättävyyspisteitä jos menet lähestymään
Ensinnäkin, tämä on ihana ketju. Kiitos aloittajalle. Ai että itku noussee pian kurkkuun kun mietin. Kaikille terveisiä🤧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, niin tämä!!!
Huutakaa tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A, haluaisin nähdä jotain mistä ei voi enää erehtyä.
Itse asiassa niin haluaisin minäkin.
-A
Maanantaina.
Of course A, sillä sulla on vahva seksiaddiktio, eli hyperseksuaalisuus / yliseksuaalisuus.
Siksihän sä pyörit kaikkilla some areenoilla. Mikään ei riitä. Melkein kaikki kelpaa, nuorista seniorinaisiin.
Näet myös helvetisti vaivaa, jopa viekkaudella, saadaksesi sänkyysi, jonkun tietyn naisen.
Syystä, että sulla jäätävä polte häntä kohtaan. Jostain oudosta syystä.
Tää on tyyppi esimerkki, hlöstä, joka kärsii / sairastaa jotain riippuvuutta. Rajoja heillä ei ole. Todelliset tunteet ovat heille vieraita. Se tulee puheista, juttelusta, viestinässäkin , nopeasti esiin; Kokeneille sos.- ja psykologia puolen naistyöntekijöille.
Mua ei pelota kritisoida Sua, eikä nöyristellä yleensäkään ainakaan miehen edessä. Eikä ole koskaan tarvinnut. Oma ammattitaito ja hyvät työsuoritukst, ovat olleet takuuni Työelämässä.
Sun ei myöskään kantsi v*ttuilla vähätellä, piruilla, tästä kommentista. Itseasiassa Sulla ei oo edes varaa siihen.
Et myöskään voi olla niin naivi, että jos mä sanon sulle:
Joo, niin mäkin rakastan Sua, vain lohdutaakseni Sua, niin sä uskot sen!
Luuletko muka, että aikuiset kokeneet, herrasmiehiin tottuneet naiset, ryhtyvät pelleilemään.
Ja usko pois A, tää ei ole mitään piruilua, arvostelua, yms. Tää on puhdasta nähtyä / koettua susta.
Sinänsä, kokeena hlönä, olen jotenkin surullinen puolestasi. Noin älykäs kaveri... Ja luovakin.
Sulla on vielä kaikki mahdollisuudet. Vaikka mihin. Tai ainakin enempään kuin nyt.
Älä missaa niitä. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen tiukka stressaantunut hiukan äkäinen ilme miehillä on? Siis mitä tarkoittaa näissä kaipaustilanteissa?
En nyt tiedä mitä tässä tarkoitetaan, mutta itse joskus ihmettelin miksi jotkut miehet katsoo sillain totisena leukapielet kireinä ja silmät vähän viiruina, kunnes tajusin että se on joku panoilme.
Eli voikohan sekin olla panoilme mitä nyt tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, niin tämä!!!
Huutakaa tänne!
Ei kannata antaa nälkäisille trolleille ammuksia.
Mieskaivatulleni,
Tiedät ,että rakastan myrskyä,tuulta ja sadetta.Tuota sydämen pyörremyrskyä pitäisi sinun tulla kuitenkin tyynnyttelemään.
Sinä rauhoitat ja kosketuksesi saa minut rentoutumaan....🙄😶🌫🤐...huh huh..
Kauniita unia ,jos et nyt ehdi 😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähesty sitä.
Sivu.
Ei kannata, ns. miehekäs lähestyy yleensä itse ja menetät pahimmillaan viehättävyyspisteitä jos menet lähestymään
No minun viehättävyyspisteet on sitten jo pakkasella tuon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa olet mun mielessä.
Ihan liian vähän jos et hänelle sitä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä mitä tässä tarkoitetaan, mutta itse joskus ihmettelin miksi jotkut miehet katsoo sillain totisena leukapielet kireinä ja silmät vähän viiruina, kunnes tajusin että se on joku panoilme.
Eli voikohan sekin olla panoilme mitä nyt tarkoitat?
Ikinä kuullutkaan mistään tuollaisesta... Jotain naistenlehtien juttuja taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa olet mun mielessä.
Ihan liian vähän jos et hänelle sitä kerro.
Eikö oma kaivattusi ole mielessäsi, kun et kerro sitä hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähesty sitä.
Sivu.
No minun viehättävyyspisteet on sitten jo pakkasella tuon mukaan.
Noooh tulee joku uus. Itsekin olen varmasti menneisyydessä mokaillut viehättävyyspisteeni joidenkin silmissä pakkasen puolelle ja pohjamutiin, mutta onneksi elämässä pääsee eteenpäin ja menneistä voi ottaa opiksi!
Jos joku juttu on jo sössitty, niin siihen samaan mutaan on turha jäädä polkemaan.
No lähesty sitä.
Sivu.