Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä ohi ja ei mitään merkkiä susta. Näinköhän tämä sitten lopulta meni?
Jep viime kesänä näki edes vilaukselta.
Missä näit? En nähnyt häntä. Sivusta.
"Salilla" ja siinä lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 10 fleshlightia. En enää kaipaa naista 😁
Jatka tuhraamista niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kummallista kun kaikki sanoivat mielipiteensä miljonääri juttuun ja nega heittoakin oli siellä, ja sit kun minä vaan totean että en usko koko juttua niin hyökkäät mun kimppuun että mun uskomisilla ei ole mitään väliä. Mikähän suakin riivaa 🤣
Lopeta jo jankutus, kaikki muut menneet eteenpäin aiheissa ajat sitten. Sivusta eri
En lopeta. En usko joulupukkiinkaan. Valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kummallista kun kaikki sanoivat mielipiteensä miljonääri juttuun ja nega heittoakin oli siellä, ja sit kun minä vaan totean että en usko koko juttua niin hyökkäät mun kimppuun että mun uskomisilla ei ole mitään väliä. Mikähän suakin riivaa 🤣
Lopeta jo jankutus, kaikki muut menneet eteenpäin aiheissa ajat sitten. Sivusta eri
Tämä. Tuo yksi toksinen raskas jankuttaja voisi käydä vaikka välillä vähän ulkona haukkaamassa happea. Sivusta toinen eri
Sanoin jo aiemmin, että ketju pitää hiljentää täysin, kun riitelijä on täällä. Se siirtyy muihin ketjuihin hakemaan riitansa, kun ei saa sitä täältä. Eihän se kaipaa ketään, käy koko ketjussa vain riitaa haastaakseen ja jankuttaakseen joka päivä joka asiasta. Kolmas eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meistä ei kumpikaan ole koskaan tukevasti humalassa tai humalassa laisinkaan.
Samanlaiset keskenään jne. Itse en huolisi absolutistia, kyllä pari kertaa vuodessa haluan nollata ihan kunnolla.
No naisen ei kyllä minun "nollaamisiin" tarvitsisi osallistua, jollei haluaisi vain mukana olla. Alkoholia ei todellakaan tarvitse ottaa ellei halua. sivusta
Enhän mä ole muuta väittänytkään. Kerroin, etten halua sellaista, joka ei halua osallistua nollaamisiini. Sä voit edelleenkin valita seurasi eri perusteella kuin minä.
Niin. Ja mitä minä kerroin? Mielipiteeni. Miksi reagoit? Et halua absolutistia, koska SINÄ haluat nollata? Miten ovat toisistaan riippuvaisia? Funny guy! sivusta
Vierailija kirjoitti:
Operaattoritunnuksen jälkeisten kolmen numeron summa on meillä yhtä vaille sama. Sinulla yksi enemmän.
Meillä ne kolme numeroa on summaltaan
A) hänellä sama kuin ikänsä tällä hetkellä ja
B) minulla hänen syntymäpäivänsä.
Oli vähän kehno viikonloppu. Väkisinkin tulee mieleen oisko kaksin kaunehimpi. Eiköhän joku hetki olis yhdessäolollekin löytynyt.
Iltasuukko harmaa paitaiselle, jota kirppu puri😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meistä ei kumpikaan ole koskaan tukevasti humalassa tai humalassa laisinkaan.
Samanlaiset keskenään jne. Itse en huolisi absolutistia, kyllä pari kertaa vuodessa haluan nollata ihan kunnolla.
Ai ja toisen pitää nollata sun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä ohi ja ei mitään merkkiä susta. Näinköhän tämä sitten lopulta meni?
Jep viime kesänä näki edes vilaukselta.
Missä näit? En nähnyt häntä. Sivusta.
"Salilla" ja siinä lähistöllä.
Ohi meni. Ap:n viesti oli naiselta
Saa koskettaa, ei voi vastustaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisen ei kyllä minun "nollaamisiin" tarvitsisi osallistua, jollei haluaisi vain mukana olla. Alkoholia ei todellakaan tarvitse ottaa ellei halua. sivusta
Enhän mä ole muuta väittänytkään. Kerroin, etten halua sellaista, joka ei halua osallistua nollaamisiini. Sä voit edelleenkin valita seurasi eri perusteella kuin minä.
Niin. Ja mitä minä kerroin? Mielipiteeni. Miksi reagoit? Et halua absolutistia, koska SINÄ haluat nollata? Miten ovat toisistaan riippuvaisia
Mitä sua mun reagoimiset kiinnostaa? Valitse sinä seurasi kuten haluat ja minä valitsen omani kuten haluan. Turhaan alat tästäkin vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuhraamista niiden kanssa.
Niinpä. Just ostin blake blossomin "sirkkelin". Tiukka kuin mikä. Ei mikään yh äipän löysä piirakka vaan ihan varteenotettava lypsäjä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin väistelit tämän kesän.
Eipä oo tarvinnut väistellä kun ei häneen törmää missään
Vierailija kirjoitti:
Itkuinen sydän ja mieli.
Älä sure rakas, kaikki voisi olla hyvin, toivottavasti onkin. Tykkään sinusta edelleenkin. Ehkä sivusta.
Toivon hänelle elämäänsä kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuota kohtaa että kyseessä on miljonääri. Valetta. Liioittelua tmv. Suomen miljonäärit voi googlettaa. Miljonääri on miljoonan TIENANNUT ihminen.
Kateusko sua tosiaan noin pahasti triggeröi, että oot riehunut täällä pitkin päivää? Maailmassa ja jopa Suomessa on oikeasti miljonäärejä. Sen sun pitää vaan kestää. Heitä vaikka pikku juoksulenkki välissä. Sivusta
No juurihan sanoin että suomessa on miljonäärejä ja ne voi googlettaa. Eli tämän naisenkin miehen voi googlettaa. Siks just en usko olevan miljonääri.
Kuvitteletko että sun uskomiset täällä jotain kiinnostaa? Usko tai ole uskomatta, se on kaikille i
Ihan turhaan esität siinä, mun uskominen tai siihen uskomattomuus sai sut närkästymään ihan todenteolla 😅 lehmä olet 🐮
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikilla mun nimi (ollut)?
Tiedän, että meillä olisi sitäkin. Sinä vain ajatuksissani. <3