Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jos nainen rakastaa, hän muuttaa miehen perässä vaikka maailman ääriin. Jos hän ei ole valmis muuttamaan, silloin hän ei rakasta tosissaan, vaan on kyse vain himojen tyydyttämisestä ja hetken hurmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä luonnonmarjoista tykkäät eniten?
Marja - Liisa Kirvesniemestä
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua ja yhteistä aikaamme.
Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pasta on kuin paskaa. Kyllä ne on kaikki makarylliruokia - ja kaikkiin niihin voi laittaa ketsuppia. Pizza on suomeksi tietenkin pitsa.
Mulle se on pitsu. Toki virallisessa yhteydessä pizza (jos esim duuniporukalle pidetään pizzaperjantai ja siitä tehdään tiedote) mutta puhekielessä aina pitsu. Samoin sipsit on sipsuja.
Kielivirasto toki virallisimman version aina päättää, vaikka kieli elääkin koko ajan. Harva teistäkään muuten kirjoittaa samppanja, vaikka shampanja on väärä kirjoitusasu.
Vierailija kirjoitti:
Moi 🧡
t. asiakas
Moro🎉
Tiedäthän että kylmät kädet eivät haittaa, _jos_ on lämmin sydän?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen rakastaa, hän muuttaa miehen perässä vaikka maailman ääriin. Jos hän ei ole valmis muuttamaan, silloin hän ei rakasta tosissaan, vaan on kyse vain himojen tyydyttämisestä ja hetken hurmasta.
Työt sitoo, vaikka miten rakastais, toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä voi tunnisteellisia laittaa, kun kohta joku toinen trollaa sillä tunnisteella.
Jep.Päätin, etten käytä yhtä tunnistetta. Kaunis asia menee hukkaan, kun yksi ja sama henkilö takertuu ja pilaa sen.
Olen tullut samaan lopputulokseen.
En lähtisi miehen perässä mihinkään mihin en itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Missä nähtiin ja milloin?
Ja kenen kanssa?
Kaivautuisin sun kainaloon ja hautaisin nenän sun kaulakuoppaan ja tuhisisin siellä tuntikaupalla. Suukkoja. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kaipaus loppui? Laitahan jokin tunniste, niin tietää poistua ketjusta.
No voithan sä poistua ilman sen tunnistettakin, et sä sitä tunne eikä sun kaivattu täällä käy. Vain irl ratkaisee muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt sitoo, vaikka miten rakastais, toisinaan.
Ymmärrettävää. Sivusta.
Tulin vaan sanomaan että kaipaan yhä. Hyvää yötä M
L
Kiva, kun joku laittoi tänne marjaviestin<3 Itse olen raportoinut kaivatulle hillareissuista vuodesta 2020 lähtien. Tämä kesä oli sitten poikkeus. Pääsin vain pari kertaa ja sekös teki surulliseksi. Hyvä, että joku muu on käynyt.
Hilla, karpalo, puolukka vielä noiden lisäksi. Sitten on puutarhamarjat vielä.