Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii!
Kuka on Piipii?
kulta, sydän, ihana linnunradalta ;)
Ihana hellittelynimi!
Lista senkun kasvaa
Mitäs muita sillä listalla on? Onko Sulo?
Oon mä senkin joskus lipsauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis töissä jo?
Ikävä kyllä
Kesälomat menee aina liian usein.
Vierailija kirjoitti:
H💕K
Todella HK!
Tosi iso ikävä sua maailman ihanin ja rakkain kaunotar, saisinpa sut syliini. Sydämessä ja mielessä oot koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii!
Kuka on Piipii?
kulta, sydän, ihana linnunradalta ;)
Ihana hellittelynimi!
Lista senkun kasvaa
Mitäs muita sillä listalla on? Onko Sulo?
Oon mä senkin joskus lipsauttanut.
Voisit lipsauttaa joskus oikeassa elämässä silleen ohi mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis töissä jo?
Ikävä kyllä
Tsemppiä työntekoon! Itsekin tässä sorvin ääressä.
Terveisiä ihanalle naiselle. 😘
Vesi on ollut aamun elementti. Oppilaat pikkuruisia, mutta mielessä välillä joku vähän isompi. Terkkuja.
Parinvaihto samanikäisen randompojan kanssa 20 vuotta vanhemman parin kanssa. Ikäero sinänsä ei kiihottanut, mutta omanikäinen upeakroppainen poika sitäkin enemmän. Lisäksi haluttiin saada kokemusta sellaisen parin kanssa, joka osaa asiat eikä seksi ole pelkkää vasta-alkajien sähläilyä. Poika halusi päästä toisen parin naisen kanssa kokeilemaan miltä tuntuu saada seksiä kokeneelta naiselta. Samalla sängyllä sain suuseksiä toisen parin mieheltä ja miehen kielityöskentelyn ansiosta ja lähietäisyydellä ollutta liveshowta seuratessa sain yllättävän nopeasti ensimmäisen orgasmin. Toinen pariskuntakin tuli aika nopeasti ja annettuani nuorelle miehelle suuseksiä, pääsin ratsastamaan hänellä samalla, kun vieressä toinen pari nai takaapäin. Yhdistelmänä tilanne oli niin kiihottava ja poika ihanan kestävä, että sain useamman orgasmin vaikka olin aika ujo ja viereinen pari tietenkin näki ja kuuli kaiken. Parinvaihtokokemus jäi ainoaksi, mutta poikaystävä on edelleen sama. N 23
Kuiskaat, ettei muut kuule. 🤫
Vastaan sulle samalla mitalla.
Mun kaivattu taisi lähteä täältä. Toivottavasti huomaa viestit ku palaa töihin. On vtumoine ikävä.😭😭😘😘
Saispa liuuttaa kättä varovasti kaivatun rinnalla. Tunnustella, miltä se tuntuu ja painautua ihan liki. Suudella ensin varovasti ja tunnustellen, sitten kiihkeämmin. Huokaus!
Gallup : aiotko ruikuttaa tänäänkin ?
Vierailija kirjoitti:
H💕K
Uusi yritys?
Vierailija kirjoitti:
Gallup : aiotko ruikuttaa tänäänkin ?
On sullakin elämäntehtävä. Miten ois keskittyä oikeisiin ongelmiin?
Ikävä kyllä