Miksi monilla eronneilla on niin kauhea kiire löytää uusi?
Itse suorastaan nautin yksinolosta, lapset tehty ja lähes kasvatettukin. En todellakaan halua kotiini miestä vaan ihanaa olla vapaa. Ex mies sen sijaan muutti suoraa uuden naisen luo.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Koska aika moni ei osaa elää Yksin
Tämä on huomattu, pakko vaan ottaa joku tosi nopeasti. Itse ei edes taloudellisesti pärjätä vaan ulkoiset puitteetkin vaatii ottamaan puolison
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on? Olisi parempikin kun osaisi ja opettelisi elämään myös yksin kun vain "jonkun" kanssa
Kuka haluaa ottaa vastaeronneen suoraan edellisestä suhteesta
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellainen, joka on ollut kuvioissa jo edellisen suhteen aikana.
No ei niin kiire ollut, että huonon olisin ottanut. Pärjään yksinkin, mutta tykkään enemmän olla parisuhteessa. Pari vuotta meni etsiessä
Ei ollut kiire. Mutta kun tapasin mieheni niin halusin parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensä jos heti löytyy niin vaikka sanottais mitään niin pettämisellä alkanut
Koska jos tapaa oikean henkilön, haluaa olla hänen kanssaan. Ei sen takia että pitää olla tai löytää joku.
Koska on kivempi olla yhdessä kuin yksin. Sinä olit miehellesi tylsää seuraa, löysi paremman ja on onnellinen.
On karjuttu erotessa puolin ja toisin että "et ikinä saa ketään muuta" ja sitten on kiire todistaa itselleen ja exälleen et oli väärässä.
Ai sua harmittaa, että ex pääsi elämässään eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Ai sua harmittaa, että ex pääsi elämässään eteenpäin?
Ei ollenkaan harmita, olen iloinen että pääsin eroon, ja varmasti tunne molemminpuolinen :)
Vierailija kirjoitti:
Koska on kivempi olla yhdessä kuin yksin. Sinä olit miehellesi tylsää seuraa, löysi paremman ja on onnellinen.
Ei ole ainakaan sellainen suhde missä pitää asua yhdessä ja olla koko ajan yhdessä, ei se ole kivempaa välttämättä kuin yksinolo. Moni etenkin nainen viihtyy yksin.
Ei osata olla yksin ja itsetunto on kiinni toisesta. Parisuhteen vaatimus ei voi olla kovin korkealla. Ehkä ei tiedetä mitä halutaan. Monesti nämä hyppivät suhteesta suhteeseen, eikä kyse voi olla siitä, että löysi oikein. Aina ei voi löytää oikeaa. Mutta kaiken tuon jälkeen, mitä väliä sillä on jos toimii näin? Kenelle se kuuluu? Kaikilla meillä on omat juttumme, jolla koitamme tulla täällä maailmassa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensä jos heti löytyy niin vaikka sanottais mitään niin pettämisellä alkanut
Ja vielä sanovat että haluavat uskollisen puolison ja kumpikin on juuri pettänyt ja tietää että uusi on pettäjä
Juu, moni hyppii suhteesta suhteeseen ja pönkittää itsetuntoaan. Joillekin se on tärkeää, toisille ei. Taloudellisesti neuvoisin joka naista pääsemään ainakin omilleen, kun tuntuu että se raha on kovin monella suhteen päätekijä.
Jotku ei osaa olla yksin. Minä osaan ja nautin siitä. No kissa tuos on mun kans koko ajan mut se ei valita.
Miehet tuntuu olevan läheisriippuvaisia. Eikö ne uskalla olla yksi. Pelkää mörköjä.??