Kuinka hölmö mies voikaan olla
Minä olen nyt deittaillut vajaa 40v naista noi pari kuukautta ja olen (taas) tullut vedetyksi nenästä ja imeytynyt huomionhakuisen naisen vetovoiman lumoihin.
En ole juuri saanut hymyä enempää irti tästä naisesta vaikka olemme tapailleet lukuisia kertoja ja tapaamiset ovat olleet pitkiäkin. Keskustelleetkin olemme aika syvällisesti mutta tunne ja resurssitasolla suhde on aika yksipuolinen.
Se olen minä joka ehdottaa tapaamista, se olen minä joka keksii tekemiset, no kuten varmaan arvata saattaa se olen minä joka maksaa kaiken. Se olen minä joka on varovaisesti puhunut tunteista. Toistaiseksi olen saanut tyhjäö takaisib. Aika pitkälle olen sen laittanut kulttuurierojen ja uskonnon piikkiin mutta tuskinpa ne kaikki voivat selittyä ainoastaan niillä.
Kuinka tunnekylmä voikaan nainen olla että selvistä merkeistä ja vihjeistä ei anna mitään vastakaikua?
No tämä alkaa minun puoleltani olla selvä tapaus. Kysynpähän kuitenkin kauanko te muut miehet (ja miksei naisetkin) jaksatte antaa ns. siimaa ennen kuin teette lopullisen johtopäätöksen?
Tiedän, olen hölmö.
M47
Kommentit (25)
Ihme ukkoja täällä kommentoi. "Pesää pitää saada". Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä naisen kanssa kuin seksi? Mahtaa elämä olla pitemmän päälle aika tylsää. Pesää, pesää ja pesää...
Itsekin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurierot ja uskonto?
Uskonnollinen nainen toisesta maasta.
Ja sitten vielä ihmettelet tilannetta 🙄😅
Kannattaa ihan rohkeasti ottaa asia puheeksi mitä tunnet ja mitä hän haluaa suhteelta jne. Jos ei suostu puhumaan tai ette halua samoja asioita niin vaihtoon vaan.
Puhut tunteista? Miten ihmeessä sinulla on tunteita ihmistä kohtaan joka antaa sinulle muutaman hymyn?
Niin siis et saa seksiä, vai et saa mitään vastakaikua. Jos kyse on siitä, että yhdyntää ei ole, mutta muuten tunteet selvästi molemmilla pelissä, niin sitten minusta suhdetta voi jatkaa, jos kuitenkin teillä edes suunnilleen sama tavoite avioliitossa.
Mutta jos et tosiaan saa mitään, en ymmärrä, miksi roikkuisit mukana, jos toista ei kiinnosta.