Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cinderella vai Gabriella Tukholmaan

Vierailija
01.06.2025 |

Mietin risteilyä, kumpi noista kahdesta laivasta olisi mukavampi.

Suunnilleen saman ikäisiä aluksia, toinen hieman isompi.

Kummassa olisi enemmän mahdollista nauttia merestä ja rauhasta, eikä niinkään bilebändeistä ja baareista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin ovat ahtaita ja ahdistavia purkkeja. Tupakan ja oksennuksen haju on pinttynyt kiinni pintoihin. Olen nyt viime vuosina mennyt lahden yli noilla laivoilla ja se kaksi tuntia on aivan max mitä pystyn noissa paateissa olemaan. Jatkossa käytön vain uudempia ja raikkaampia laivoja. Vaikka sit maksaisi enemmän.

Itse suhautan rajan yli kätevästi omalla autolla. Eikä maksa laivamatkaa enempää.

Vierailija
42/47 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö Gabriellan ikä mitenkään negatiivisesti, sillä onhan Cinderella laivans hieman uudempaa tuotantoa? Ja se ihmetyttää, että Gabriellan lähtöpäivä Helsingistä on perjantai, kun mielestäni tuo vuoro tulisi ajaa Cinderellalla.

Perjantaina kuiten moni lähtee rentoutumaan ja vähän ehkä juhlimaankin, niin isommalle/uudemmalle laivalle olisi varmasti tilausta.

Joka toinen perjantai Gabriella, joka toinen perjantai Cinderella. Ei tuossa sen kummempaa mystiikkaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gabriellalta puuttuu laivan paras paikka eli keulassa sijaitseva kahvio. Sekin pistetty hyttejä varten. Jos haluaa katsella merimaisemia jossain muualla kuin ulkokansilla tai ruokaravintolassa, valinnanvaraa on todella vähän. Ottaisin parvekehytin, jos Gabriellella vielä menisin.

Kaivan perällä olevasta yökerhosta näkyy kyllä hyvin.

Vierailija
44/47 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin ovat ahtaita ja ahdistavia purkkeja. Tupakan ja oksennuksen haju on pinttynyt kiinni pintoihin. Olen nyt viime vuosina mennyt lahden yli noilla laivoilla ja se kaksi tuntia on aivan max mitä pystyn noissa paateissa olemaan. Jatkossa käytön vain uudempia ja raikkaampia laivoja. Vaikka sit maksaisi enemmän.

Itse suhautan rajan yli kätevästi omalla autolla. Eikä maksa laivamatkaa enempää.

Rysälään joo, mutta tässä puhutaan nyt Ruotsista.

Vierailija
45/47 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabilla merestä nauttimisen voi unohtaa, koska laiva on ahdettu täyteen hyttejä ja ruokaravintoloita. Näin talviaikaan Cinderella arkipäivänä paras vaihtoehto. Ei ole bilebändeistä tahi ruuhkista tietoakaan ja ikkunatilaa riittää, jos merta haluaa katsella.

Vierailija
46/47 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cinderellan järjestysmiehet eivät tervehdin laivaan tulijoita?  

Vierailija
47/47 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cinderellan järjestysmiehet eivät tervehdin laivaan tulijoita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme