Ukraina onnistui iskemään Venäjän strategisten pommikoneiden tukikohtaan Suomen rajalla!
Siellä ne kalliit koneet nyt palaa. 👍🏻 Muutama jiunasiltakin on tuhottu, meneeköhän sota vieläkin hyvin Putinin mielestä?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fa6971a3-89ab-418d-a54f-d307707b05cb
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani, koska Putinilla on mm. Kiina ja Pohjois-Korea takanaan.
Ja Putte on siinä niiden edessä nelinkontin perse pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Joko on Zelenskyi-lakanoille lauettu?
Olen lauennut venäjän (pienellä alkukirjaimella, huom.) surkealle sotamenestykselle ja tulen laukeamaan monta kertaa heidän toisinnolleen vuoden 1991 romahduksesta. Tällä kertaa ette pääsekään meille ostoksille ja metanolivotkaa myymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän Xi vaseliinia..?
Jotain tämän suuntaista oli odotettavissakin, jossain vaiheessa.
Pistääkö miettimään, että kun noita tukikohtia pääsi noin tuhoamaan, niin mihin muihin kohteisiin voisi huomaamatta pysäköidä rekan? Voi rekkakuskiparat, nyt revitään konttien ovia auki jatkossa ja tarkastetaan, kollataan bumaskaa ja tiedustellaan ja katsotaan toista bumaskaa, soitetaan jonnekin ja haetaan bumaskaa ja
Vierailija kirjoitti:
"Ydinase taitaa löytyä? Toivottavasti eivät sitä käytä."
Venäjän valtio ei ole koko olemassaolonsa aikana laukaissut ensimmäistäkään ydinasetta. Ydinkokeita ei ole tehty yhtä ainutta kertaa.
On ihan mahdollista, ettei Venäjällä edes ole toimivaa ydinasetta tällä hetkellä.
Ydinaseita pitää huoltaa jatkuvasti jotta ne ylipäätään toimisivat. Venäjän korruptoituneisuudesta johtuen todennäköisesti jäänyt hullot tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten mut tää sama uutinen on vuodelta 2024 myös netissä Google. Et niinku joka vuosi tää ? No Kuolan niemellä on 5 suljettua kylää armeijalla ja Google 5 sotilas lentokenttää niistä yksi on tämä ja yksi Alakurtti. Entistä tai nykyistä suomea miehitettynä. Neukkula perusti Suomesta varastetulle alueelle näitä . Mutta näitä on netissä nähtävänä myös Wikipedia . Wikipedia Murmanskin sotilas lentokentät. Niin paljon vääriä uutisia kuin keksittyjä. Varmaan Suomessa asuvat Ukrainan ja Venäjän evakot tekee näitä.
Heh, huomaa jo trollien tasosta, että parhaimmisto on jo joutunut rintamalle ja jäljelle jäi harjoittelijat😅😅
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten mut tää sama uutinen on vuodelta 2024 myös netissä Google. Et niinku joka vuosi tää ? No Kuolan niemellä on 5 suljettua kylää armeijalla ja Google 5 sotilas lentokenttää niistä yksi on tämä ja yksi Alakurtti. Entistä tai nykyistä suomea miehitettynä. Neukkula perusti Suomesta varastetulle alueelle näitä . Mutta näitä on netissä nähtävänä myös Wikipedia . Wikipedia Murmanskin sotilas lentokentät. Niin paljon vääriä uutisia kuin keksittyjä. Varmaan Suomessa asuvat Ukrainan ja Venäjän evakot tekee näitä.
Hei tää robotti meni nyt vissiin rikki? Se suoltaa vielä huonompaa suomea ku ennen!
Vierailija kirjoitti:
Pistääkö miettimään, että kun noita tukikohtia pääsi noin tuhoamaan, niin mihin muihin kohteisiin voisi huomaamatta pysäköidä rekan? Voi rekkakuskiparat, nyt revitään konttien ovia auki jatkossa ja tarkastetaan, kollataan bumaskaa ja tiedustellaan ja katsotaan toista bumaskaa, soitetaan jonnekin ja haetaan bumaskaa ja
Venäjä on iso maa jos pitää alkaa jokainen rekka pysäyttämään ja kuorma penkomaan läpi. Aika mahdoton tehtävä. Siksi nämä iskut niin hyvin onnistuivat.
Missä pamahtaa seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ollos huoleton vodkas tallel on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pjuuttinia paljaalta painetaan. Selittää ukon tärinän ja poissaolevan katseen siinä yhdessä haastattelussa, kun ymmärtää mitä edellisenä yönä oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
"Ydinase taitaa löytyä? Toivottavasti eivät sitä käytä."
Venäjän valtio ei ole koko olemassaolonsa aikana laukaissut ensimmäistäkään ydinasetta. Ydinkokeita ei ole tehty yhtä ainutta kertaa.
On ihan mahdollista, ettei Venäjällä edes ole toimivaa ydinasetta tällä hetkellä.
Ei varmaan kannata kokeilla, räjähtää kuitenkin omaan siiloon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on iso maa jos pitää alkaa jokainen rekka pysäyttämään ja kuorma penkomaan läpi. Aika mahdoton tehtävä. Siksi nämä iskut niin hyvin onnistuivat.
Missä pamahtaa seuraavaksi?
Juurikin näin. Lisäksi vielä "kun korruptioraha tarkastajan kouraan vilahtaa niin rekka tarkastuksesta läpi livahtaa". Siinä maassa on ennenkin poliiseille raha kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset pelaavat omaa pitkää peliään ja he ymmärtävät talouden päälle huomattavasti paremmin kuin venäläiset. Minua ei harmittaisi yhtään jos Kiina saisi takaisin vanhoja alueitaan Mantsuriassa, jotka se menetti Venäjälle 1858-1860. Kiinalaisissa kartoissa monien Venäjän Kaukoidän alueen kaupunkien nimet korvattiin muutama vuosi sitten kiinalaisilla nimillä kuten Vladivostok on Haishenwai ja Sahalinin saari on Kuye.
Upea uutinen!
Vladimir Putin: olet tahra ihmiskunnan historiassa.
Hyviä uutisia Venäjältä. Vähemmän huoltotarpeita koneilleen.
Hitto mä olisin halunnut olla kärpäsenö katossa katselemassa kun Putlerille kerrottiin uutisia näistä Ukrainan iskuista. Siellä on varmasti judokääpiön pää hehkunut punaisena ja jalka polkenut raivokaasti lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, tuttua touhua varmaan puttellekin. Venäjän armeijassa tykätään poikien kesken ja liukkariksi riittää oma kakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisilla on niin pienet kalut että tuskin tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä uutisia Venäjältä. Vähemmän huoltotarpeita koneilleen.
Sinäpä sen sanoitkin. Putte voi kertoa kaikille että huoltokustannuksia vähentääkseen venäjä hävitti itse koneensa.
Siinä on kyllä harvinaisen sekaisin oleva ukko.