Saako Suomessa mistään parmesaaniraastetta joka ois purkissa?
Semmoista mitä voi ripotella esim. pasta-annoksen päälle niin siitä purkista? Ulkomailla nähnyt semmoisia.
Kommentit (9)
Saa. Ja pussissakin saa josta voi laittaa purkkiin jos välttämättä haluaa. Sinuna ostaisin kuitenkin raastimen ja palan parmesaania. Paljon parempaa kun se valmisjauhe.
Onko se kuivattua? En siis tiedä saako, mutta kiinnostaa tuo tuote. Maistuuko aidolta tavaralta, edes lähestulkoon? :)
Raastat itse parmesania ja laitat sen johonkin purkkiin. Valmiina ostetut ovat kyseenalaista tavaraa ja harvoin oikeaa parmesania. Muistan lukeneeni, että jopa hevosen kavioita oli raastettu ja laitettu pussiin/purkkiin. Ilmeisesti sellainenkin "juusto" kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kuivattua? En siis tiedä saako, mutta kiinnostaa tuo tuote. Maistuuko aidolta tavaralta, edes lähestulkoon? :)
En tiedä onko kuivattua, mutta kuivaa purua on. Sehän on tehty siis myyntiin kelpaamattomista juustokiekoista, joten makukin voi olla vähän sinnepäin jo alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Raastat itse parmesania ja laitat sen johonkin purkkiin. Valmiina ostetut ovat kyseenalaista tavaraa ja harvoin oikeaa parmesania. Muistan lukeneeni, että jopa hevosen kavioita oli raastettu ja laitettu pussiin/purkkiin. Ilmeisesti sellainenkin "juusto" kelpasi.
Säilyykö se...? Itse raastettu, siis palana ostettu eroaa kyllä suuresti valmiista raasteesta... Mutta eikö nuo mee pilalle jos alkaa purkissa säilytellä niin että käyttää vaan hiukan silloin tällöin? Juustoraaste säilyy muutenkin huonosti
Parmesanin voi raasteena säilyttää pakastimessa ja ottaa minigripistä käyttöön juuri niin pienen hyppysen kuin milloinkin tarvitsee
Ne jenkeissä myytävät kraftin purkit eivät ole parmesania, vaan epämääräistä "juustoa" jossa on jopa selluloosaa eli sahanpuruja seassa.
https://www.foodandwine.com/news/amount-wood-pulp-grated-parmesan-chees…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyykö se...? Itse raastettu, siis palana ostettu eroaa kyllä suuresti valmiista raasteesta... Mutta eikö nuo mee pilalle jos alkaa purkissa säilytellä niin että käyttää vaan hiukan silloin tällöin? Juustoraaste säilyy muutenkin huonosti
Säilyy se kun kuivuu.
See my pussy +358442838457