Miksi pitäisi mennä ulos kävelylle, kun siellä on pelkästään hapanta naamaa näyttäviä suomalaisia naisia?
Kommentit (22)
Mene metsään, niin ei välttämättä tule ketään vastaan
Kävele metsässä. Mä nautin metsässä kävelystä.
Eikö kaikki voita kun tuollainen valittaja ei tule nyrpistelemään vaan opettelee kotona käytöstapoja
Niin. Olisipa rauhallisempi alue kävelemiseen?
Kannattaa kiinnittää huomionsa muuhun ympärilläolevaan kuin happamiin naisiin.
Joka päivä tulee vastaan hapanta naamaa näyttäviä suomalaisia miehiä, mutta en anna heidän häiritä. Minun ei ole pakko katsoa heitä. Ovat niin saatanan rumiakin. Terveisin nainen joka ei hymyile sinulle.
Kävelemmekö me miehet siellä kovinkin naama jakoavaimena?
No mene dildometsään nii ei tarvii katsoa nyrpeitä naisia.
Miksi sinä tuijotat vastaan tulevia?
Kävelyllä sun pitäisi yrittää päästä ajatuksistasi, joissa lakkaamatta märehdit naisettomuuttasi. Katsele maisemia, luontoa, nauti säästä, oli se mikä tahansa. Ja hankkiudu poluille, joilla ei naisia tule vastaan. Tai jos tulee, niin älä tuijota heitä cokkerina kerjäten ja odota palkkioksi hymyä. Ei naiset ole lenkkipolulla sinulle hymyilemässä vaan ulkoilmassa. Petyt vaan, kun kuvittelet tuollaisia.
Näytä ap mallia muille ja hymyile leveästi. Hymyile poika hymyile!
Jos sinullakaan ei ole ulkona liikkuessasi kasvoilla jatkuva irvikissavirnistys, ethän vaadi enempää muiltakaan. Naama normaalisti peruslukemilla ei ole mikään "hapan".
On parempi, että möhömaha istuu soffalla. Ei satu silmiin sit....
Ulos mennään liikkumaan ihan oman itsensä takia eikä tuijottamaan muita. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä ohjeella voisi mennä uimaan vaikka muiden paskassa, sillä uimisestahan tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä ohjeella voisi mennä uimaan vaikka muiden paskassa, sillä uimisestahan tässä on kyse.
No jos se tuo sinulle tyydytystä, niin minkä minä sille perversiolle voin?
On siellä myös heidän maahan muuttaja miehet
No katsele vaikka luontoa sitten.