Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin vaimolle paksun dildon - tässä mielenkiintoiset havaintoni!

Vierailija
01.06.2025 |

Kirjoitin eilen aiheesta viestin, mutta jostakin syystä se on poistettu, joten yritetään uudelleen. Kiinnostavaa nimittäin olisi kuulla näkemyksiä/kokemuksia aiheesta.

Eli, hankin vaimolleni hyvin suuren (20 / 17 cm) dildon, jota olemme nyt jonkin aikaa käyttäneet (itselläni tavallinen, 14/11 cm penis). Tässä havaintoni: 

1. Dildo mahtuu sisälle pituussuunnassa vain n. 15 cm, joten pituudesta ei sinänsä siis ole vaimoni tapauksessa etua, vaan enemmän haittaa. 

2. Paksuus ei ole vaimolle ongelma, vaan dildo menee sisälle hyvin helposti. 

3. Vaimo saa dildolla erittäin voimakkaita emätinorgasmeja ilman klitoriksen koskettelua. Minunkin kanssa hän niitä saa, mutta vaatii aina klitoriksen koskettelun. Itse hän kuvaa, että paksulla orgasmi kehittyy hitaasti ja purkautuu sitten väkisin hyvin kokonaisvaltaisesti.

4. Vaimo on squirtannut jokaisella kerralla tällä dildolla. Mielenkiintoista on se, että squirttaus tulee vasta kun dildon ottaa pois vaginasta. Jos dildo on sisällä, squirttaus ei pääse purkautumaan. Minun kanssani vaimo ei ole squirtannut koskaan.

Siinä havaintoni. Kommentteja otetaan mielellään vastaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi ettei kommentoi, tulee vaan herjauksia. 

Vierailija
2/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tähän pitäisi siis kommentoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa saada nainen squirttaamaan, on tuottaa voimakas orgasmi lelu/kalu sisällä ja vetää se nopeasti ulos juuri kun supistus on kova. Ei tietenkään aina onnistu, mutta joskus näin käy jos naisella on tällainen ominaisuus.

Vierailija
4/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä squirttaan aina mieheni kanssa, mutta aina myös klitorista stimuloidaan, (ja tätähän ei saanut sanoa)

Vierailija
5/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni squirttaa myös minun kanssa (itsellä tavallinen eli ohuehko), mutta myös silloin kun penis on sisällä. Paksulla squirttaa vain, kun dildo otetaan pois. Oletan siis, että paksu dildo puristaa virtsaputken kiinni eikä squirttaus pääse tulemaan, mutta ohuempi ei purista sitä kiinni.

Vierailija
6/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallani on kohtuu iso kalu, ja aina kun sguirttaan, on kalu kyllä pillussa. Mies kastuu aina ihan kokonaan, se on vähän ällöä, kun sitten se tuntokin häviää.

Vierailija
7/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun havainnot on pelkkää mielikuvitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan