Millaisia ihmisiä kannattaa varoa?
Kannattaa aina haarukoida oma turvallisuustilanteensa.
Esimerkiksi vaara että henkilö tap paa sinut?
- Mies 40% mahdollisuus
- Nainen 10% mahdollisuus
- Päihteetön henkilö 20% mahdollisuus
- Päihteitä käyttävä henkilö 90% mahdollisuus
Mitäs muuta keksisitte?
Kommentit (52)
Uskoisin kyllä että vaisto useimmille (...ja useimmiten myös oikein) kertoo sen, millaista henkilöä kannattaa varoa.
Tonkijaa. Liian lyhyen tuttavuuden jälkeen tonkii henkilökohtaisuuksia levitelläkseen ne eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokaista suomalaista naista
Jäi perustelut kertomatta. Mielestäni naiset yleensä on ihan kivoja katsella ja kuunnella. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Tonkijaa. Liian lyhyen tuttavuuden jälkeen tonkii henkilökohtaisuuksia levitelläkseen ne eteenpäin.
Tuollaiset kärkkyy juttuseuraa taloyhyiöitten pihoilla.
Tunnistaa liiasta tuttavallisuudesta täysin tuntemattomia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi perustelut kertomatta. Mielestäni naiset yleensä on ihan kivoja katsella ja kuunnella. Arvostan.
Arvostukseen ihmisenä pitäisi mielestäni, olla aina siihen jotain erityistä syytä ja aihetta.
Ihan nyt pelkkä sukupuoli vain ei siihen,ainakaan minulle, riitä (muutenhan koko sana kokisi käytössään täydellisen inflaation ja arvonsa menetyksen aivan kokonaan)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan konkreettisista vaaroista puhutaan, naiselle vaarallisimpia ovat miespuolisot ja -eksät. Miehen taas on varottava ryyppyrinkiään, jos sattuu kuulumaan sellaiseen.
Itte ränkkäisin näin:
aviomies (tai avomies, ei väliä onko homo vai heteropari kyseessä) 50% vaara
ex mies tai sellaiseksi juuri siirtyvä 80% vaara
Ryyppyrinkikaveri 90%
Huumepiirikaveri 95%
Vierailija kirjoitti:
En silti pitäisi näitä tappajina. Henkinen riesa voi olla 100%, mutta murhanhimo korkeintaan 20%
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin kyllä että vaisto useimmille (...ja useimmiten myös oikein) kertoo sen, millaista henkilöä kannattaa varoa.
Naiivit ja yksinkertaiset ihmiset menevät aina lankaan. Samoin liian hyvissä oloissa eläneet. He eivät tajua ihmisten pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia, ovat rikollisia ja väkivaltaisia luonteeltaan.
Tämä.
En ole samaa mieltä. Sen sijaan fanaattiset perussuomalaisten vihaajat vaikuttavat kyllä aika vaarallisilta. Ainakin 90% tämän palstan persuvihaajista varmasti tappaisi perussuomalaisia, jos siihen ei olisi laista ja muista ihmisistä johtuvia esteitä. Mutta jos tappamisesta tehtäisiin vaikkapa kansalaishyve, niin nämä olisivat etulinjassa vesurit kädessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostukseen ihmisenä pitäisi mielestäni, olla aina siihen jotain erityistä syytä ja aihetta.
Ihan nyt pelkkä sukupuoli vain ei siihen,ainakaan minulle, riitä (muutenhan koko sana kokisi käytössään täydellisen inflaation ja arvonsa menetyksen aivan kokonaan)
Voihan sitä sukupuolta (siis genitaaleja ja ulkoisia sukupuolituntomerkkejä) arvostaa ihan sellaisenaan. Toki sillä ihmisolennolla on sitten muitakin ominaisuuksia, jotka saattavat pilata kokonaisuuden. Minä ainakin arvostan miehiä ihan kehoina. Vaatii tietysti miehisen vartalon ja lihaksia, joku läskipeppu miestissi ei ole minun silmissäni mies. Toki hänellä voi olla vaikkapa kiva luonne, jota voi sellaisena arvostaa. Mutta hänellä ei ole minulle mitään seksuaalista arvoa.