Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi olla totta

Vierailija
01.06.2025 |

Se närkästyminen toisten puolesta? Kateutta ja katkeruutta se on. 

Viittaan nyt siihen, että joku on saanut taloudellisia apuja vanhemmiltaan jopa aikuisena. 

Nämä voivat olla joko itse huonotuloisia, jotka eivät koskaan saaneet mitään, koska vanhempansa olivst köyhiä. Mieletön kateus ja katkeruus sellaisia  kohtaan, joilla ollut toisin. Vaikka he tietäisivät, että mitään hyväksikäyttöä rei ole ollut eli edim. se vanhempi on ihan täysjärkinen ja itse halunnut auttaa, esitetään asiat toisin. 

Sitten on toimen joukko, jotka eivät itse ole huonossa asemassa taloudellisesti, mutta koska kuitenkin  ovat tienanneet kaiken itse  ja ehkä eivät saaneet mitään vanhemmiltaan, ovat helvetin närkästyneitä siiitå, jos jolu on niin vastuuton että ei tienaa omia rahojaan ja jopa vanhemmaltaan ehkä saa apua joskus?

Nämä ovst sellaisia näpäyttäjä opettajia, jotka hokeva: kovalla  työllä itte kaikki hankittu. Kehuvat kuinka juuri kustansivat vsnhemmillen jotain tarkoituksena paheksua niitä, jotka eivät tee niin? Ehkä jopa saavst jotain joskus? Kuinka paheksuttavaa vanhempien ihmisten hyväksikäyttöä? Näillä paheksujilla joillain ollut itsellä köyhä lapsuus. Varsinkin ruokaan tuhlaus on heille järkytys. 

Sitten on erikseen ne, joilla on aina ollut rahaa. Näistäkin voi löytyä näpäyttäjä joukkoa, koska eivät voi sietää laiskaa lusmuilua ja tukien vetäjiä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistatko edellämainittuja tyyppejä? 

Vierailija
2/3 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kateutta enkä katkeruutta. Kyseiset tunteet nakertavat ihmisen oman elämän laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä