Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pukeudutte leopardikuosiin?

Vierailija
31.05.2025 |

Mikä tämä juttu on, että niin moni keski-ikään tuleva nainen alkaa sonnustautua leopardikuosiin? Miksi?

Näyttää hirveältä. Kaikilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ihanat kissannaamat kesäisessä T-paidassa?

Vierailija
22/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt eläinprintistä, kenkäkaapista löytyy kirahvia, seepraa ja tiikeriä, leopardikuosissa mekko, huivi ja pusero, laukkujen kuoseista lehmää  jne

Riippuu miten niitä yhdistelee. Esim valkoinen paitapusero,  musta kynähame ja seeprakorkkarit näyttää hyvälta, samoin vaikkapa yksivärinen asu ja leopardihuivi. 

n54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa silloin tällöin pukeudun leopardikuosiin vain siksi, koska mieheni ei pidä siitä. Minulla ei ole kyseisestä kuosista mitään vahvaa mielipidettä, mutta miehen reaktioita on kiva seurailla.

Vierailija
24/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leopardikuosi on kyllä jotain niin järkkyä!😅 Oikein valkoisen roskan tunnuskuosi.

Jep. Sitä voi nipin napin olla vähän mausteena, vaikka yhden huivin verran mutta ei yhtään enempää. 

Vierailija
25/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeiduin jo parikymppisenä.

Nyt 55 veenä myös.

Mulla on nytkin leopardi kesämekko päällä.

Haluaisin viedä sinut treffeille. 

M.54

Vierailija
26/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leopardikuosi on kyllä jotain niin järkkyä!😅 Oikein valkoisen roskan tunnuskuosi.

Niin kuin esim Anna Wintour, Audrey Hepburn, Amal Clooney,  Gwyneth Paltrow, Carolyn Bessette Kennedy, Jackie Kennedy, Barbra Streisand, Walesin Prinsessat (Diana & Catherine), kuningatar Elisabet, kuningatar Maxima, prinsessa Victoria,  ruhtinatar Grace.... 

Oi mikä roskajoukko. Onneksi random AV-mammalla on parempi maku.

Vierailija
27/27 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin esim Anna Wintour, Audrey Hepburn, Amal Clooney,  Gwyneth Paltrow, Carolyn Bessette Kennedy, Jackie Kennedy, Barbra Streisand, Walesin Prinsessat (Diana & Catherine), kuningatar Elisabet, kuningatar Maxima, prinsessa Victoria,  ruhtinatar Grace.... 

Oi mikä roskajoukko. Onneksi random AV-mammalla on parempi maku.

naulan kantaan ylempi! Nämä leopardin arvostelijat todennäköisesti luokittelevat white trasheiksi niin ikään korkokenkiin, nahkaisiin hameisiin tai housuihin tai turkiksiin pukeutuvat henkilöt. Itse tosiaan pitävät sitä Marimekon putkilaukkuaan merkkituotteena ha tyylikkyyden huipentumana. Siihen yhdistetään Icepeakin turkoosi-pinkki-oranssi toppatakki ja Very Nice-merkkiset, huonosti istuvat stretch-farkut. kyllä kelpaa arvostella muita!😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän