Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin asia kodistasi, johon olet tosi tyytyväinen.

Vierailija
22.03.2007 |

Kehu kotiasi!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mun uuteen limenväriseen tehosekoittimeen mä oon tyytyväinen. mutta muuten tää koko talo on ihan peestä. eikä kukaan ikinä jaksa/ehdi tehdä tälle paskalle mitään. ahdistaa ja v*tuttaa.

Vierailija
22/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no, mun uuteen limenväriseen tehosekoittimeen mä oon tyytyväinen. mutta muuten tää koko talo on ihan peestä. eikä kukaan ikinä jaksa/ehdi tehdä tälle paskalle mitään. ahdistaa ja v*tuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sua taitaa ahdistaa joku muukin kuin talo?

Vierailija
24/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa luonnonvaloa :)

Vierailija
25/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasitettu parveke, Ihana tilava tupakeittiö, makuuhuoneet voisivat olla suurempia. Kiva laatoitettu lattia eteisessä, kauniit vaaleat värit, koivutapetti sängyn takana.

Vierailija
26/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsimme remontin yhteydessä lattiaan muovimaton, joka on ollut todella hyvä ratkaisu. Laminaatti olisi ollut todella kylmä ilman lattialämmitystä, lisäksi hyvin vaikea pitää puhtaana. Parketti liian kallis eikä kestäisi lapsi- ja koiraperheen eloa. Muovimatto on lämmin, pehmeä jalalle, ei kopise, helppo pitää puhtaana eikä tarvitse stressata koiranpennun pissoista. Eikä häpeä ulkonäössä laminaatille, kun otimme Tarkett Optic -maton.

Vierailija
27/27 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valtavat ikkunat ja asutaan mäen päällä ihan rannassa. Aamuisin näkee kun linnut tulee yökalasta pitkinä nauhoina. Auringonlasku ei ole koskaan täysin samanlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän