Kerro jokin asia kodistasi, johon olet tosi tyytyväinen.
Kommentit (27)
Vierailija:
no, mun uuteen limenväriseen tehosekoittimeen mä oon tyytyväinen. mutta muuten tää koko talo on ihan peestä. eikä kukaan ikinä jaksa/ehdi tehdä tälle paskalle mitään. ahdistaa ja v*tuttaa.
Vierailija:
Sua taitaa ahdistaa joku muukin kuin talo?
Lasitettu parveke, Ihana tilava tupakeittiö, makuuhuoneet voisivat olla suurempia. Kiva laatoitettu lattia eteisessä, kauniit vaaleat värit, koivutapetti sängyn takana.
Valitsimme remontin yhteydessä lattiaan muovimaton, joka on ollut todella hyvä ratkaisu. Laminaatti olisi ollut todella kylmä ilman lattialämmitystä, lisäksi hyvin vaikea pitää puhtaana. Parketti liian kallis eikä kestäisi lapsi- ja koiraperheen eloa. Muovimatto on lämmin, pehmeä jalalle, ei kopise, helppo pitää puhtaana eikä tarvitse stressata koiranpennun pissoista. Eikä häpeä ulkonäössä laminaatille, kun otimme Tarkett Optic -maton.
Meillä on valtavat ikkunat ja asutaan mäen päällä ihan rannassa. Aamuisin näkee kun linnut tulee yökalasta pitkinä nauhoina. Auringonlasku ei ole koskaan täysin samanlainen.
no, mun uuteen limenväriseen tehosekoittimeen mä oon tyytyväinen. mutta muuten tää koko talo on ihan peestä. eikä kukaan ikinä jaksa/ehdi tehdä tälle paskalle mitään. ahdistaa ja v*tuttaa.