Missä säilytät kerran lenkillä käytettyjä vähän hikisiä vaatteita?
Vai pesetkö joka käytön jälkeen?
Jotenkin joka kävelylenkin jälkeen tuntuu hölmöltä pestä mutta ei oikein järkevää paikkaa missä säilyttäisi.
Ei ole olemassa vähän likaisten vaatteiden kaappia.
Kommentit (21)
Pistän postiin. Jotkut setämiehet ostavat niitä.
Pesuun joka urheilukerran jälkeen! Se hien haju pinttyy niihin vaatteisiin. Jotain kuorivaatteita en nyt sentään pese kovinkaan usein vaan ne siellä alla olleet kerrostot pesen ihan joka kerta.
Mulla on "the chair", eli tässä tapauksessa keittiön sohva :/
Päälläni. Ei niitä tarvitse riisua vaikka vähän tuoksahtaa.
Mulla ainakin on pihahommiin housut naulakossa. En mä niitä kokoajan pese kun möyrin ja hikoilen pihalla ja sit ne samat housut jalkaan kalaan ja telttailuun. Mulla vaan on paikat vaatteille. Puhtaat,likaiset pesuun pyykkikorissa ja likaiset joita vielä käytän omassa paikassa,kunnes nekin sit joskus menee pyykkikoriin.
Mikä ihmeen lenkki sellainen on jossa ei tule hiki?
Kalliinkin urheilutekstiilin saa nopeasti pilattua niin pinttyneen hienhajuiseksi ettei sitä halua laittaa edes päälleen ellei noita pese joka käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kalliinkin urheilutekstiilin saa nopeasti pilattua niin pinttyneen hienhajuiseksi ettei sitä halua laittaa edes päälleen ellei noita pese joka käytön jälkeen.
Ihmiset ovat hirveän yksilöllisiä taipumuksessaan hikoilla.
Mä muuten pesen kaikki urheiluvaatteet (pl. kuori- ja toppavaatteet) kuudessakympissä, ei ole sitä vaaraa, että pinttyisivät. Kyllä ne haisemaan saa neljänkympin pesulla, jos hikoilee paljon, vaikka pesisi jokaisen käyttökerran jälkeen. Mulla on yli 10 vuotta vanhoja urheiluvaatteita, jotka eivät ole pinttyneet yhtään miksikään (lukuun ottamatta tahroja - harrastan hevosia, ja hevoset likaavat vaaleat vaatteet kaikella tahraavalla).
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla välttämättä kävelylenkillä hiki tule... Aina ei tarvitse raivopäisenä paahtaa menemään.
Viikkaan kodinhoitohuoneen ikkunalaudalle.
Pyykkihuoneessa säilytän tai sitten pesen se 14 minuutin pikaohjelman, joka on tehty juuri tuota varten.
Pesen joka käytön jälkeen, jos ovat vähänkin hikiset.
Kylppärissä tai patrsilla henkarilla ovat, pesen parin käytön jälkeen.
Kuka pesee joka lenkin jälkeen ...joo varmaan ihan ok jos käy lenkillä kerran viikossa
Kylppärissä jakkaralla kun ovat ensin pyykkitelineellä tai oskarinoksalla kuivuneet. Saatan käydä päivässä 3x 30min kävelyllä, joten en tietenkään pese joka kerta
Jos tiedän käyväni seuraavana päivänä niin lasitetulla parvekkeella annan olla ja pesen seuraavana päivänä lenkin jälkeen.
Mä pesen joka lenkin jälkeen.