Missä se Bara bada bastu soi kuin Macarena? Näinhän täällä huudeltiin, että on uusi Macarena
Täälläkin vaahdottiin, että Bara bada bastu on uusi Macarena, joka soi ympäri Eurooppaa ja tulee maailmanlaajuiseksi hittikappaleeksi. Hiljaista näyttää olevan ja BBB-fanaatikot näyttää kadonneen maanrakoon.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macarena-jutut olivat liioittelua, mutta aika monen maan Spotify-listoilla BBB on 50 kuunnelluimman joukossa (tai oli ainakin viikko sitten, kun viimeksi katsoin). Eikä yli 60 miljoonaa streamausta yhteensä ole huono tulos.
Bastuhan meni viraalilistan ykköseksi jo ennen viisuja. Levisi siis aika hyvin ja siitä tehtiin youtubeen lukuisia versioita eri instrumenteilla ja musiikkityyleillä, balladista heviversioihin. Britannian aamuteeveesenkin heidät pyydettiin. Hype taisi olla jo ennen viisuja :D Tommylla on nyt vuoronsa viraaliudesta. Taitaa tosin johtaa striimauksessa tällä hetkellä, kokonaistriimauksia en ole tarkistanut hetkeen.
Itse asiassa Ruotsi oli vedonlyöntitilastoissa ykkösenä jo ennen kuin kappaletta oli edes valittu. Kertoo yleisön juuttumisesta Ruotsin biisien ylivoimaan. Ei niinkään KAJsta.
Mun matematiikkani mukaan jossain sen Bara bada bastun on kyllä pakko soida, vaikka ei ehkä aapeen kotona. Olen seurannut esimerkiksi Spotifyn tilastoja ja joka päivä euroviisujen jälkeen on tullut reilut miljoona kuuntelua lisää. Ei kai ne mitään ufoja ole?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ainakin täällä Briteissä soi usein, muualla en ole viisujen jälkeen vielä käynyt.
Brittiyleisö antoikin Ruotsille 7 pistettä.
Turkissa soi varmasti, ja muissa turistikohteissa..varmasti saadaan kuulla😊 Toivottavasti myös Espanjassa, jonne lähden kuukaudeksi👍