Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?
Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on paremmat kuin kookkaat.
- M44
Sellainen håmppeli siellä sitten tai ketjun a-lauta salanimellä :D
Mikä diagnoosi sulla on? Olen hetero ja kolmen lapsen isä. Puolisolla pienet tissit ja maailman parhaat, on ihan lapsetkin niillä ruokkinut.
Hyi olkoon, pitäisi pitää kaltaisesi pedot kaukana lapsista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on paremmat kuin kookkaat.
- M44
Sellainen håmppeli siellä sitten tai ketjun a-lauta salanimellä :D
Mikä diagnoosi sulla on? Olen hetero ja kolmen lapsen isä. Puolisolla pienet tissit ja maailman parhaat, on ihan lapsetkin niillä ruokkinut.
Ja isänä opetet lapsesi haukkumaan naisia, joilla on suuret rinnat? Entä jos mahdollinen tyttölapsesi vetäisisi irorintageenin lauempaa suvusta?
- Katsos KatjaDaniela äitisi tissejä, kyllä naisilla täytyy olla pienet rinnat. Käypäs pienennyttämässä nuo isot rintasi, että kelpaat miehille. Ei isäsikään sinunlaistasi olisi huolinut?
Vuoden isä olet, joo.
Edelleen, sulla on
Kommentoija oli eri tällä kertaa. Hyvä kuitenkin, että paljastit aidon kusipäisyytesi :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pikkutissit ovat peukku peukku
Kuin peukku pojan perseessä tarkoitit sanoa?
Vierailija
Kommentoija oli eri tällä kertaa. Hyvä kuitenkin, että paljastit aidon kusipäisyytesi :)
Tätä tää nyt sit taas on seuraavat 2,5 kk kun kakaroilla ei ole muuta tekemistä lomalla kuin yrittää provoilla aikuisia netissä.
Mites keskikokoiset? Naiselliset, pyöreät ja silti kiinteät.
https://i0.wp.com/plasticsurgerykey.com/wp-content/uploads/2020/05/10-1…
Vierailija kirjoitti:
Mites keskikokoiset? Naiselliset, pyöreät ja silti kiinteät.
https://i0.wp.com/plasticsurgerykey.com/wp-content/uploads/2020/05/10-1…
Minusta nuo ovat isohkot noin hoikalla naisella. Tosi kauniit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirveimmän näköistä on pienet roikkuvat tyhjät pussit. Ei se a-tai b-kuppi todellakaan pysy kaikilla kiinteänä! Jopa kolmekymppisillä lapsettomilla olen nähnyt näitä pieniä roikkuvia rintoja.
Miten pieni rinta voi roikkua?
Pienet on parhaat. Sikke Sumarikin haikailee teinaritissien perään.
Ei pidä paikkaansa. Rintojen koolla ei ole mitään tekemistä syövän kanssa. Tunnen sekä iso- että pienirintaisia, joilla on ollut rintasyöpä, itseni mukaan lukien. Minulla ei ole suuret olleet koskaan. Ei kannattaisi tänne laittaa tietoja, jotka ovat disinformaatiota.
Keskikokoisia on eniten niin kummallista tämän pienet vai isot -keskustelu.
Keskikoot kätevimmät ja ulkonäöllisesti hyvät, kaikki vaatteet näyttävät kivoilta.
t. Jättikoosta keskikokoiseksi leikattu, terveydellisistä syistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirveimmän näköistä on pienet roikkuvat tyhjät pussit. Ei se a-tai b-kuppi todellakaan pysy kaikilla kiinteänä! Jopa kolmekymppisillä lapsettomilla olen nähnyt näitä pieniä roikkuvia rintoja.
Voi. Pelkät nännit tietysti ei, mutta jos vähänkin rintaa on voi se alkaa roikkumaan. Voihan kasvojenkin iho roikkua jos iho löystyy syystä tai toisesta. Joillain on kai sellainen kudostyyppi tai paino jojoilee ja sen seurauksena iho löystyy.
En ole itse halunnut isoja rintoja enkä onneksi sellaisia saanutkaan. On kai niissä isoissakin hyvät puolensa, jos haluaa vaikka jollekin Samantha Fox -tyyppiselle uralle tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Pelkät nännit tietysti ei, mutta jos vähänkin rintaa on voi se alkaa roikkumaan. Voihan kasvojenkin iho roikkua jos iho löystyy syystä tai toisesta. Joillain on kai sellainen kudostyyppi tai paino jojoilee ja sen seurauksena iho löystyy.
Tai jos lihoo vähän, niin se jo itsessään voi saada rinnat roikkumaan, koska niistä tulee painavammat.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Rintojen koolla ei ole mitään tekemistä syövän kanssa. Tunnen sekä iso- että pienirintaisia, joilla on ollut rintasyöpä, itseni mukaan lukien. Minulla ei ole suuret olleet koskaan. Ei kannattaisi tänne laittaa tietoja, jotka ovat disinformaatiota.
Eikö isoissa rinnoissa ole enemmän soluja? Silloin luulisi että se on väkisinkin todennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
En ole itse halunnut isoja rintoja enkä onneksi sellaisia saanutkaan. On kai niissä isoissakin hyvät puolensa, jos haluaa vaikka jollekin Samantha Fox -tyyppiselle uralle tai jotain.
Ei ne jotka on ne isot rinnat "saaneet" ole voineet vaikuttaa asiaan sen enempää kuin sinäkään.
Pitkään meni mutta rakastan pieniä rintojani :)
Olen yli kolmekymppinen ja rinnat vieläkin niin terhakkaat ettei niiden alla ole poimua. Voi nukkua mahallaan. Eivät pompi juostessa. Useimpina päivinä päällä vielä urheilurintsikat että litistän rintoja ennestään. Ihana tällainen voimistelijatytön kroppa. Tuntuu ja näyttää oudolta jos kerrankin laitan päälle jotkut pushup-kauhistukset.
On. Inhoon kun hiostaa rintojen alta ja muutenkin paidat ja takit istuisi paremmin kuin olis pienemmät ja ylempänä.