Ilman kumia, uskallanko?!
Keski-ikäiseltä hullu kysymys! Pitkä suhde takana, ero tuli kun toinen petti. Jouduin teettää kaikki mahdolliset testit varuiksi. Silloin päätin etten enää ikinä luota toiseen niin että ilman suojaa alkaisin touhuta. Nyt sitten edessä se tilanne että harkitsen seksiä ilman kumin käyttöä. Olenko ihan hullu?
Missä kohtaa sinä aloit luottamaan toiseen niin ettet enää kumeja vaatinut käytettäväksi? Vaikka toinen olisi käynyt testeissäkin niin eihän sekään riitä. Kun onhan voinut testien jälkeen puuhata ties mitä. Siis, mitenkä sitä onkaan tähän tilanteeseen tultu että harkitsen jo tämmöistä? Terveys voi mennä pahimmillaan jos saat esim. hpv-viruksen ja saat syövän tms. Huonoa tuuria joo, mutta...
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ai jos testitulos on vaikka tältä viikolta, niin on ehtinyt tehdä vaikka mitä? Totta kai sen testituloksen on oltava tuore, ei toissa vuodelta.
Yksi päiväkin toki riittää että toinen voi pettää. Mutta mihinkä sen rajan vedät? Ei ihan yksinkertaista?
Minä yleensä tutustun mieheen sen verran, että olen saanut käsityksen kuinka vastuullisesta ihmisestä on kysymys. Seksiä harrastan vain luotettavaksi kokemani miehen kanssa ja vasta kunnollisen tutustumisen jälkeen. Kumit jätämme pois sitten kun molemmista tuntuu hyvältä ajatukselta ettei muiden kanssa harrasteta seksiä ja kumpikin on käynyt testeissä. Jos tällaisia asioita tuntuu vaikealta ottaa puheeksi, se on merkki siitä että mies ei välttämättä ole niin luotettava kuin haluaisit uskoa. Turvallisen miehen kanssa nämä keskustelut onnistuvat kivuttomasti ja mies voi myös olla itse se osapuoli joka aiheen ottaa puheeksi.
Jos ette luota tuon vertaa, niin käyttäkää kumia.
Entä jos mies ei suostu käyttää kumeja? Näitäkin kun löytyy. On hyviä tyyppejä muuten ja synkkaa mutta kumiin ei koske. Loppuuko se sitten siihen?
Mulla on hpv-rokote joten en pahemmin stressaa mutta jos ei olisi, varmaan en koskaan suostuisi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei suostu käyttää kumeja? Näitäkin kun löytyy. On hyviä tyyppejä muuten ja synkkaa mutta kumiin ei koske. Loppuuko se sitten siihen?
Jos mies ei suostu käyttämään kumia, niin se on heippa.
Paljaalla sanoo järkikin,joka tautii löytyy lääke
HPV on niin yleinen, että sen välttämiseksi pitäisi käytännössä molempien olla ensimmäisiä ja ainoita seksikumppaneitaan. Minulla oli uuden kumppanin myötä alapäässä epämääräisiä sp-tautioireita, ei ollut klamydia, tippuri, HIV tai herpes. Lääkäri kertoi kyseessä olevan jonkin yleisempi virus, ehkä HPV. Kun kysyin miten asia pitäisi huomioida, lääkäri kohautti olkapäitään.
M40
voihan laueta suuhun tai anukseen
mikä täss' oli ongelmana
Viimeksi, kun asia oli minulla ajankohtaista, teimme apteekista ostettavat kotitestit. Hän ei ollut omien sanojensa mukaan olut pariin vuoteen kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi, kun asia oli minulla ajankohtaista, teimme apteekista ostettavat kotitestit. Hän ei ollut omien sanojensa mukaan olut pariin vuoteen kenenkään kanssa.
Tuskin on myytävänä esim. tota hpv testiä taikka montaa muutakaan? Ja onko ne luotettaviakaan.
Mä annan paljaalla vain miehelle ja vakkaripanolle. Muut joutuu käyttöön kumia jos ei kelpaa niin hei hei. Silti teen säännöllisesti testit ja ne on aina ollu puhtaat.
Anoppia panen aina paljaalla ja hän haluaa siemenet sisään. Helppoa kun ei enää tule raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anoppia panen aina paljaalla ja hän haluaa siemenet sisään. Helppoa kun ei enää tule raskaaksi.
Kai sää appiukkoakin panet ja koiraa. Ei nekään tule raskaaksi,,,,,,,ehkä.
Eletään vuotta 2025 ja joku vielä pelkää tauteja!!!
Sehän siinä on kun uuteen ihmiseen tutustut niin kukapa sen tietää mikä se on miehiään, naisiaan. En tiedä miten se nyt poikkeaa siitä että oletko jo ekalla kerralla ilman kumia vaiko kk päästä taikka kahden. Jos toinen käy vieraissa tietämättäsi niin se voi tehdä sitä vaikka olisitte olleet 20 vuotta yhdessä... Tuurilla mennään monessakin tapauksessa. Joko sitä luottaa taikka sitten ei.
Jos viikon tai kahden takaiset negatiiviset testitulokset arveluttaa, niin ehkä kannattaa unohtaa koko suhde. Kumppanissa on jotain mikä saa sut varpailleen. Miehiä ja naisia on maailma puolillaan. Etsi joku luotettavampi.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Ai jos testitulos on vaikka tältä viikolta, niin on ehtinyt tehdä vaikka mitä? Totta kai sen testituloksen on oltava tuore, ei toissa vuodelta.