Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokorjaamo kusettaa?

Vierailija
30.05.2025 |

Autoni oli huoltokorjaamolla ja sen saaminen pois viivästyi. Kun lopulta hain auton, mekaanikko oli jotenkin outo, ylipursuvan reteä. Hän sanoi, että jos autossa ilmenee jotain ongelmaa, toisin sinne vaan. Ei kannata muualle mennä. Jotenkin näin. Minua alkoi epäilyttää, että ovat tyrineet jollain tapaa.

Voiko tämän todentaa menemällä tosiaan toiselle korjaamolle, että katsovat, mitä on tehty tai ehkä rikottu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei tyttöystäväni vei auton korjaamolle koska auto ei kiihtynyt. Korjaamolla sanottiin että korjaus maksaa 2900 euroa. Auton hinta 7500 euroa. Vein sen auton kaverilleni joka osaa korjata autoja ja kaveri totesi että korjaus maksaa noin 250 euroa. Joku osa piti ostaa uusi ja auto kulki taas normaalisti. Naista yritettiin kusettaa kunnolla.

Kai muistitte heittää sille kaverille vähintään 500, koska hän säästi teiltä yli 2500? No ette varmaan heittäneet.

Juuri tämän vuoksi lopetin "kavereiden" autojen korjaamisen kokonaan jo ajat sitten. Niitä umpipaskoja romuja vaan tuodaan koko ajan korjattavaksi, ja luullaan että niitä korjataan jollain talkoohengellä lähes ilmaiseksi.

Sitten kun niihin tulee jokin muu vika, niin syytetään että minä rikoin sen. 

Itse olette romunne hankkineet, ja jos ette niistä mitään viitsi ymmärtää, elämä on.

Vierailija
22/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kusettaa minä en.

Sinä käyt kusella, autot bensalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2025 |