Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeellä jokin tauti, jonka ainut oire on kova väsymys?

Vierailija
30.05.2025 |

Oon ollut pari päivää ihan poikki, rasituksensieto ihan nollassa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteesta johtuu, kehonne on hitaasti kuolemassa.

Totuus on melkein unohtunut. Missä on ruumiskasat, joita piti tulla jo ekasta annoksesta?

Vierailija
42/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan normi-flunssa kestänyt yli viikon. Välillä on kuumetta ja sitten taas ei. Kauhea yskä ja kurkkukipu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Sairaan kova väsymys. Ja nyt onneksi alkaa loma.

T. Ope

Sama homma. Minusta on revitty kaikki mehut irti, mutta lomani on vasta heinäkuussa. Joskus mietin miksen opiskellut opettajaksi.

t. Hyvinvointialueen työntekijä

Vierailija
44/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Väsymys ja päänsärky, mitä ei muuten ole. Tällä hetkellä niveloireita ja ripuli. Kerran päivässä siis ja runsaasti ilmavaivoja. En ole vatsalla reagoija, eikä tällaisia vaivoja ole ennen ollut.

Vierailija
45/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapula ei sinänsä ole tauti vaan itse aiheutettu olotila joka täytttää myös kuvailemasi oireet

Vierailija
46/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/live/610s7Q9TzKs?si=8zys2gshu0HQHZK

Korona rokotteet kuolemien taustalla niinkuin tavallinen ihminen pystyi itse päättelemään.

Vai miksi luulette ettei monet lääkäritkään sitä ottaneet :D

Hyvä etten potkuja saanut kun jätin ottamatta, no en ole korona vuosien jälkeen ollut kuin pikku nuhassa. Samaan aikaan kollegat jatkuvasti kipeitä.

Vierailija
47/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon verran niin väsynyt että täytyi ottaa parit päikkärit. Nyt tuntuu paremmalta.

Vierailija
48/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoremmatkin valittaa. 

Itse epäilen vahvasti, että se väsymys tulee tuolta ilmasta käsin eli taivaalta.

Vierailija
49/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on heikko olo, niin miettikää aina mitä oletteko syöneet ja juoneet vettä riittävästi.

Milloin ja mitä viimeksi olette syöneet / juoneet. 

Veteen pitää lisätä hiukan puhdistamatonta suolaa jotta se imeytyy solutasolle. Usein heikotus ja päänsärky voi johtua nestehukasta. 

Huolehtikaa että syötte terveellistä tuoretta ruokaa ilman E koodeja ja valtavaa määrää lisäaineita. Elimistö ilmoittaa uupumisella ja päänsäryllä että se tarvitsee joko ravinteita, energiaa tai nestettä tai noita kaikkia.

Hyvin ja oikein ravittu keho sairastuu todella harvoin ja jos sairastuu, syynä on hyvin usein väärä ravinto, riittämätön oikea ravinto ja/tai nesteytys

Kokeilkaa niin hämmästytte.

Vierailija
50/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapula ei sinänsä ole tauti vaan itse aiheutettu olotila joka täytttää myös kuvailemasi oireet

Ei täällä kukaan rapulaansa valita, pöhkö.

Vierailija
51/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ja olen raskaana. Viime viikolla olin vielä tosi hyvässä kunnossa ja nyt olen ihan raato. Ajattelin, että liittyy raskauteen, mutta outoa, miten nopeasti vointi romahti ihan kokonaan. Tosi vaikeaa jaksaa töissä ja tekisi mieli vain maata ja nukkua. Lisäksi kävelyllä jalat ihan heikot mitä en ole kokenut raskauden aikana ollenkaan. 

Mulla tulee rv 10 tuollainen, ihan yhtäkkiä. Lisäksi kamala huimaus, maailma vaan pyörii ympärillä

Vierailija
52/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sitä kutsutaan kevätväsymykseksi.

Vierailija
53/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Surma? Onko violetteja paiseita? 

Vierailija
54/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteesta johtuu, kehonne on hitaasti kuolemassa.

Totuus on melkein unohtunut. Missä on ruumiskasat, joita piti tulla jo ekasta annoksesta?

Koronavuonna tällainen sivusto sanoi, että viiden vuoden päästä alkaa kuolemiset lisääntyä:

https://expose-news.com/

en jaksanut alkaa artikkelia kaivamaan, mutta jos jotain kiinnostaa selvittää. Ja sitä, kuinka luotettava tämä lähde on.

Vierailija
55/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt neljättä päivää. Kurkkukipua ja pientä lämpöä ollut ja vähän nuhaa. Ja se kamala väsymys.

Vierailija
56/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.kevätväsymys. Luonto uudistuu,  mutta ikävä kyllä itse ei. 

Vierailija
57/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivun siitepölyallergia.

Sotketaan usein lentsuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän