Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeellä jokin tauti, jonka ainut oire on kova väsymys?

Vierailija
30.05.2025 |

Oon ollut pari päivää ihan poikki, rasituksensieto ihan nollassa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi päänsärky?

Vierailija
2/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, en tahdo jaksaa työpäivää millään, törkeä väsy koko ajan sekä aamulla herätessä että koko päivän.

Vierailija
4/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on lorvikatarri!

Vierailija
5/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut se sama jo pari viikkoa. En tiedä mikä kevätväsymys iski mutta joka aamu herään väsyneenä. 

Vierailija
6/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut se sama jo pari viikkoa. En tiedä mikä kevätväsymys iski mutta joka aamu herään väsyneenä. 

Algeria

Vierailija
7/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

Vierailija
8/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ja olen raskaana. Viime viikolla olin vielä tosi hyvässä kunnossa ja nyt olen ihan raato. Ajattelin, että liittyy raskauteen, mutta outoa, miten nopeasti vointi romahti ihan kokonaan. Tosi vaikeaa jaksaa töissä ja tekisi mieli vain maata ja nukkua. Lisäksi kävelyllä jalat ihan heikot mitä en ole kokenut raskauden aikana ollenkaan. 

Vierailija
9/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia

Vierailija
10/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute

Vierailija
11/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää on väsyttänyt ja särkenyt päätä sekä niveliä. Tänä aamuna heräsin kurkku kipeänä ja lievässä kuumeessa. Flunssaa on ainakin liikkeellä. 

Vierailija
12/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferritiinivarastot tyhjät. Lisäksi skrollaaminen aiheuttaa väsymystä ja tilttaamista. Dopamiinipaastoa ja rautainfuusiota.

Vierailija
13/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen että koronavirus ei ole ohi

Vierailija
14/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle D-vitamiini tai siis möllerin kalanmaksaöljy on auttanut. Se että syön myös kerran päivässä kövyesti tekee hyvää... masturboiminen päivittäin väsyttää, kerran viikossa on ok... munille, siis minulle

Ja epäilen että koronavirus ei ole ohhi viel

Vierailija
15/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo työeläkkeellä joten työt eivät ainakaan väsytä. Muutenkin elämässäni kaikki hyvin. Mutta kova väsymys vaivannut jo lähes viikon. Nukun öisin 8-9 tuntia ja sitten vielä monen tunnin päiväunet. Aikaisemmin riitti 6-7 tuntia öisin ja reilun tunnin päivälepo. Minulla on ystäviä, harrastuksia, kiva koti, ulkoilen yleensä paljon. Nyt en ole jaksanut oikein mitään muutamaan päivään. Olen yksin asuva nainen.

Vierailija
16/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiempi vastaaja, joka on raskaana. Olen syönyt jo useita kuukausia rautaa ja D-vitamiinia, joten ei voi johtua näiden puutteesta. Ferritiinikin mitattiin juuri.

Vierailija
17/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aiemmin keväällä. Lopulta syyksi selvisi kuumeeton keuhkokuume. Sen syy ei selvinnyt mistään. Pari kuukautta vei ennen kuin olo palasi normaaliksi.

Vierailija
18/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä väsyttää.

Vierailija
19/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Sairaan kova väsymys. Ja nyt onneksi alkaa loma.

T. Ope

Vierailija
20/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kevään, kun mulla ja monella tutulla oli sama. Liittyi vaan siihen, että valonmäärä lisääntyi nopeasti eli kevätväsymys. Oltiin kaikki jonkun lähes kuukauden aivan poikki

Toisaalta voisi varmaan olla jotain allergiaakin, Suomessa taitaa nyt kukkia kaikki pahasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi