Kuka artisti/mikä yhtye oli teini-ikäsi ensimmäinen suuri fanitus?
Kommentit (66)
Aloituksen alaspeukuttaja, mikä mättää? Jos ei kiinnosta, voi skipata.
Madonnan, kun kuulin Like A Virginin jossain 14 vuotiaana. Sitä ennenkin oli suosikkeja, muttei mitään tuohon verrattavaa. Eikä asia ole 40 vuodessa muuksi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen aikaa hollantilaisbändi "Bolland". Tuota ei moni varmaan nykyään muistakaan... "You're in the Army Now" oli heidän suurin hitti.
Kappaleen olen kuullut todella monta kertaa mutta ensimmäistä kertaa kuulen bändin nimen
Vierailija kirjoitti:
Bay City Rollers
Olin Eric-fani.
NKOTB ja Jordan erityisesti. Sen jälkeen tykkäsin Metallicasta, melkoinen vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen aikaa hollantilaisbändi "Bolland". Tuota ei moni varmaan nykyään muistakaan... "You're in the Army Now" oli heidän suurin hitti.
Kappaleen olen kuullut todella monta kertaa mutta ensimmäistä kertaa kuulen bändin nimen
Bolland & Bollandin versio oli ensin, sitten Status Quo teki siitä oman versionsa. Sen todnäk olet kuullut, tuota Bollandia ei juuri kuule.
Joku Nirvana varmaan siinä teini-iän kynnyksellä eli 13 vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Status Quo teki siitä paljon suositumman cover-hitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolland & Bollandin versio oli ensin, sitten Status Quo teki siitä oman versionsa. Sen todnäk olet kuullut, tuota Bollandia ei juuri kuule.
Bolland & Bolland:
Status Quo:
Teininä Guns N' Roses. Sitä ennen lapsena Backstreet Boys 😄
Hienoa, että Bolland on sittenkin tutumpi kuin kuvittelin :)
Minä mainitsin bändin aikaisemmin ketjussa. Itsekin tiedän tuon Status Quon coverin ja itse asiassa olimme puolisoni kanssa Turussa Status Quon konsertissa 90-luvun alussa, mutta en muista soittivatko siellä tämän biisin vai ei. Luultavasti.
Kaivoin tuon Bollandin LP:n soittoon komeron pölyistä näin perjantain kunniaksi. Ensimmäinen LP jonka olen koskaan ostanut :) Levyn nimi on näköjään "The Domino Theory" ja takakantta katsoessani muistuu kappaleitten nimistä mieleen muutama muukin biisi ("Rendez-vous with Radiation" ja "Heaven Can Wait" jotka saattoivat olla myös pienimuotoisia hittejä aikanaan. Itselläni herättävät jonkinlaisia muistoja...). On reilusti yli 30 vuotta kun olen viimeksi tätä kuunnellut.
Metallica