Miksi kiltit miehet ei kelpaa naisille vaikka ne ovat niitä turvallisia kumppaneita?
Jos mies on kiltti niin se saa naisilta lähinnä halveksuntaa ja naiset kohtelee kilttejä miehiä kaltoin. Miehen pitää olla joko väkivaltainen pahis joka pystyy kohtelemaan naisia(ja muita ihmisiä) huonosti, naiset tuntuu jotenkin tykkäävän jännityksestä ja nämä jännittävät miehet tuo naisille jännitystä elämään. Ne kiltit ja kunnolliset miehet ei kelpaa naisille vaikka ne olisi niitä turvallisia ja sitoutuvia miehiä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies on tylsä. Naiset haluaa jännitystä elämään ja komeat jännämiehet sitä tarjoaa pettämällä ja olemalla väkivaltaisia.
Vai haluaa naiset petollisia ja väkivaltaisia ukkoja...
Trollotiloo ja 0/5
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6044489/miksi-en-kelpaa-edes-alhaisen-t…
https://www.vauva.fi/keskustelu/930367/miksi-naisille-ei-kelpaa-kiltti-…
Keskustelu | Aihe vapaa | 8:39 | 27.4.2025 |
6
Miksi naisille ei kelpaa mies joka on kiltti ja kohtelee heitä hellästiEn välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että n
--
Keskustelu | Aihe vapaa | 8:54 | 6.4.2025 |
47
Miksi naisille ei enää kelpaa kiltti ja kiva mies eli mies joka on tavallinen?Nykyisin naiset etsii juurikin niitä statusmiehiä tai jännämiehiä mutta me tavalliset miehet olem
--
Keskustelu | Aihe vapaa | 18:27 | 30.4.2025 |
137
Miksi en kelpaa edes alhaisen tason naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?Olen korkeakoulutettu, 182cm, keskituloin
Juu sama tyyppi on.
Tää osaa vaan välillä maskata itsensä lähes normaaliksi, mutta ei tarvitse kuin lukea muutama viesti niin maskaus pettää.
Turvallinen ihminen, ihan sama onko mies vai nainen, on usein sillä tavalla turvallinen myös itsessään, että ei tarvitse kysellä, miksi ei miellytä muita.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaavat. Luultavasti et ole turvallinen.
Lue: liian pieni palkka.
Kilttimieshän ei nimenomaan ole turvallinen kumppani. Hän patoaa tunteitaan ja vastaa joo, vaikka tahtoisi kieltäytyä. Lopulta padot aukeavat ja kaikki vuosien vastentahtoiset myöntymiset purkautuvat katkeruutena.
Koska itse kepuutat vain hyvin pienen osuuden naisista, ap. Heitä on vähän, joten heitä ei riitä yhtä jokaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies on tylsä. Naiset haluaa jännitystä elämään ja komeat jännämiehet sitä tarjoaa pettämällä ja olemalla väkivaltaisia.
Vai haluaa naiset petollisia ja väkivaltaisia ukkoja...
Trollotiloo ja 0/5
Tietyntyyppiset naiset kierrättävät keskenään jännämiehiä. Kai se on jotain lesboilua.
Kilttikset on niitä, joista sanotaan "en olisi ikinä uskonut" kun kilttis on tehnyt pahaa perheelleen.
Jos mies sanoi olevansa kiltti tai hellä, juokse! Nuo on aina pahimpia psykopaatteja.
Tuo taitaa muuten päteä myös naisiin.
En ymmärrä että moni mies jakaa toiset miehet "kilttiksiin" ja toiset "jänniksiin". Aika mustavalkoinen ajattelutapa. Tuollaisille ihmisille nainen on varmaankin joko madonna tai h u o r a...