Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiltit miehet ei kelpaa naisille vaikka ne ovat niitä turvallisia kumppaneita?

Vierailija
30.05.2025 |

Jos mies on kiltti niin se saa naisilta lähinnä halveksuntaa ja naiset kohtelee kilttejä miehiä kaltoin. Miehen pitää olla joko väkivaltainen pahis joka pystyy kohtelemaan naisia(ja muita ihmisiä) huonosti, naiset tuntuu jotenkin tykkäävän jännityksestä ja nämä jännittävät miehet tuo naisille jännitystä elämään. Ne kiltit ja kunnolliset miehet ei kelpaa naisille vaikka ne olisi niitä turvallisia ja sitoutuvia miehiä. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voidaan todeta naisten tekemistä valinnoista kun turvakodit tupaten täynnä?

Heitetään pallo miesten kentälle myös; mikä ajaa miehen siihen tilanteeseen että pitää käydä väkivaltaisesti käsiksi/uhkailla niin että naisen pitää karata turvakotiin?

Toi on ihan totta. En tiedä miksi mies käy kiinni, mutta aikalailla fakta on se, että nainen ei opi ensimmäisestä kerrasta. Tietyt naiset ottaa aina uudelleen samanlaisen suhteen kuin edellinen.

Surullisen moni ei uskalla lähteä, pelko on valtava sillä mistä sen tietää jos se mies vaikka m*rhaa jos yrittää karata. Yleensä nämä väkivaltaiset yksilöt vielä maanittelevat että eivät koskaan enää lyö, eivät enää uhkaile, yms, suoranaisesti rakkauspommittavat takaisin. Hetken aikaa onkin tasaista ja se alkaa taas. Jokin on pahasti vialla noissa väkivaltaisissa henkilöissä, olivat sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
22/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka on empaattinen, jolla on hyvät käytöstavat ja joka kohtelee minua hyvin. Mutta toki hänen täytyy myös olla kiinnostava, itsevarma ja hyvä keskustelemaan. Ja kyllä, haluan jännittävän miehen tylsän sijaan mutta ehkä meillä on erilainen käsitys jännittävyydestä. Minulle jännittävyys tarkoittaa elämäniloa ja rohkeutta kokeilla innokkaasti uusia asioita. Olisi hienoa, jos hän myös pitäisi matkustelusta, konserteista, festareista ja muista vastaavista. Sellainen, joka ylipäätään nauttii erilaisista haasteista.

Hep, tätä voi kompata

Tämä on usein ongelma: monet niistä kilteistä miehistä ovat myös aivan äärettömän tylsiä, ja heidän seurassaan on kuin katselisi maalin kuivumista. Kyllä miehessä pitää olla myös jonkin verran särmää. Ja se särmä ei tarkoita mitään väkivaltarikollista, kuten palstaincelit tuntuvat luulevan. Toinen ongelma on se, että ne, jotka kovimpaan ääneen kuuluttavat kiltteyttään, eivät oikeasti ole edes kilttejä, vaan katkeria ja sovinistisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitetään pallo miesten kentälle myös; mikä ajaa miehen siihen tilanteeseen että pitää käydä väkivaltaisesti käsiksi/uhkailla niin että naisen pitää karata turvakotiin?

Itselleni (M65) tuollainen on tavattoman vierasta, mutta veikkaisin että kaksi asiaa: tavattoman huono itsetunto, ja vääristynyt käsitys miehenä olemisesta. Kumpaakin näistä loukkaa sietämättömällä tavalla se, että naisella on oma tahto, eikä hän alistu kaikkeen mitä mies edellyttää. Tai että herää edes epäilys tästä. Perin surullista jos näin on tilanne. Itse pidän naiseni tyytyväisenä sillä että sallin hänelle osapuilleen kaiken mitä hän haluaa - toistaiseksi ei ole tullut vastaan mitään missä pitäisi olla vastaan. Jos hän pyytää minulta jotain, teen sen vaikka se aiheuttaisi pientä epämukavuutta tai muutoksia omiin suunnitelmiin. Ja kuinka ollakaan, hän salliii saman minulle! Ei poikkipuolista sanaa, vaikka minulla on muutama "äijäharrastus" joista joku Xantippa voisi kiivetä seinälle. Kumpikin meistä tietää aika tarkkaan mitä toiselta voi pyytää ja edellyttää, ja mitä ei. On niitä rajoja joskus kolkuteltu, mutta tässä sitä vaan on yhdessä ja yhteisymmärryksessä hiploteltu, jo yli 40 vuotta.

Vierailija
24/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten toivelistat (vaatimuslistat) ovat aina olleet pitkiä ja ristiriitaisia. 

Vierailija
25/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpasi kiltti mies.

Sellainen siis, joka kohtelee minua arvostavasti ja huomioi arjessa monin tavoin

Olen yrittänyt tehdä hänelle turvallisen olon olla myös muutakin kuin täysin myöntyväinen ja "kaikki käy"-ihminen, mitä hän paljon olikin suhteen alkuvaiheessa. Haluan että toisella on omat mielipiteet, ideoita ja haluja ja toiveita.

Liian kiltin ongelmana kun voi olla se, että kadottaa itsensä toisten toiveisiin taipuessaan eikä enää ole se "itse" josta toinen kiinnostui.

Vierailija
26/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöjä kynnysmattoja, perässävedettäviä luusereita ilman omia ajatuksia ja aloitekykyä. Ei kiitos, ei ikinä. Jos haluan pelkän miellyttämisenhaluisen kanssani samaan talouteen, hankin koiran.

Vierailija
27/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voidaan todeta naisten tekemistä valinnoista kun turvakodit tupaten täynnä?

Enemmän tuo kertoo miehistä. 

Vierailija
28/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä riitä että pelkkä nainen pakenee turvakotiin. Siellä on myös näiden miesten lapsia.

Vierailija
29/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on kiltti mies? Sellainenko joka ei lyö, juo eikä petä? Enpä ole vielä sellaiseen suomalaiseen mieheen törmännyt.

Vierailija
30/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset ja kiltit miehet ei sovi yhteen, ihan miesten hyvinvoinnin kannaltakin hyvä niin

Vierailija
31/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kiltti mies on petollinen paska. Oikeasti täys mulkku. 

Vierailija
32/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehet eli incelit on pahansuopia ja katkeria.

Hyvästä syystä.

Vierailija
33/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kelpaa. Suomi on täynnä naimisissa olevia kilttejä miehiä. "Ihan tavallisia". Näitä pariskuntia on maa pullollaan. He eivät ole lukeneet somesta paskaa.

Vierailija
34/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka on empaattinen, jolla on hyvät käytöstavat ja joka kohtelee minua hyvin. Mutta toki hänen täytyy myös olla kiinnostava, itsevarma ja hyvä keskustelemaan. Ja kyllä, haluan jännittävän miehen tylsän sijaan mutta ehkä meillä on erilainen käsitys jännittävyydestä. Minulle jännittävyys tarkoittaa elämäniloa ja rohkeutta kokeilla innokkaasti uusia asioita. Olisi hienoa, jos hän myös pitäisi matkustelusta, konserteista, festareista ja muista vastaavista. Sellainen, joka ylipäätään nauttii erilaisista haasteista.

Hep, tätä voi kompata

Tämä on usein ongelma: monet niistä kilteistä miehistä ovat myös aivan äärettömän tylsiä, ja heidän seurassaan on kuin katselisi maalin kuivumista. Kyllä miehessä pitää olla myös jonkin verran särmää. Ja se särmä ei tarkoita mitään vä

Kiltti mies on kuin terveellinen porkkanaraaste, tylsän turvallinen possujuna tai vanhainkodin radiosta kantautuva unettava pääsiäiskantaatti. J

ännä mies on kuin syntisen herkullinen suklaakakkupala kermavaahdolla, mahanpohjasta kutkuttavan hurja vuoristorata-ajelu tai paidattomien kundien räväkkä rokkikonsertti.

Vierailija
35/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies on tylsä. Naiset haluaa jännitystä elämään ja komeat jännämiehet sitä tarjoaa pettämällä ja olemalla väkivaltaisia.

Vierailija
36/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset naiset haluaa jänniä miehiä. Elekää kiltit miehet halutko niitä samoja. Halutkaa kilttejä naisia niin tasapaino säilyy 😄

Vierailija
37/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies on tylsä. Naiset haluaa jännitystä elämään ja komeat jännämiehet sitä tarjoaa pettämällä ja olemalla väkivaltaisia.

Se mikä tässä on käsittämätöntä ja jopa pelottavaa, on se, että sinä ja kaltaisesi miehet kuvittelette väkivallan ja pettämisen olevan jollain tavalla kiinnostavaa tai toivottavaa käytöstä. Ei, naiset eivät halua tulla kohdelluiksi huonosti eikä jännittävyys tarkoita epäkunnioittavaa tai vahingollista käytöstä. Se, että ylipäätään ajattelet näin, kertoo enemmän sinusta kuin naisista. Tällaiset asenteet eivät tee kenestäkään haluttavaa vaan nimenomaan karkottavat ihmiset ympäriltäsi.

Vierailija
38/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä tässä on käsittämätöntä ja jopa pelottavaa, on se, että sinä ja kaltaisesi miehet kuvittelette väkivallan ja pettämisen olevan jollain tavalla kiinnostavaa tai toivottavaa käytöstä. Ei, naiset eivät halua tulla kohdelluiksi huonosti eikä jännittävyys tarkoita epäkunnioittavaa tai vahingollista käytöstä. Se, että ylipäätään ajattelet näin, kertoo enemmän sinusta kuin naisista. Tällaiset asenteet eivät tee kenestäkään haluttavaa vaan nimenomaan karkottavat ihmiset ympäriltäsi.

Maksavathan naiset jännämiesten peli ja huumevelkojakin.

Vierailija
39/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnönnöö.

Vierailija
40/51 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6044489/miksi-en-kelpaa-edes-alhaisen-t…

https://www.vauva.fi/keskustelu/930367/miksi-naisille-ei-kelpaa-kiltti-…

Keskustelu | Aihe vapaa | 8:39 | 27.4.2025 |

6

Miksi naisille ei kelpaa mies joka on kiltti ja kohtelee heitä hellästi

En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että n

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 8:54 | 6.4.2025 |

47

Miksi naisille ei enää kelpaa kiltti ja kiva mies eli mies joka on tavallinen?

Nykyisin naiset etsii juurikin niitä statusmiehiä tai jännämiehiä mutta me tavalliset miehet olem

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 18:27 | 30.4.2025 |

137

Miksi en kelpaa edes alhaisen tason naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Olen korkeakoulutettu, 182cm, keskituloinen ja näytän ihan hyvälle.

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 15:23 | 27.4.2025 |

6

Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen mies?

Tavalliset miehet on naisille kuin ilmaa, naiset etsii miestä joka on jännä "pahapoika" tai sitte

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 21:14 | 31.10.2014 |

209

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agr

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 21:07 | 28.2.2025 |

24

Miksi kiltti ja kiva mies ei enää kelpaa naisille?

Miksi miehen pitäisi olla pahapoika tai hyvätuloinen statusmies jotta se kelpaa naisille?  E

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 7:57 | 22.2.2025 |

43

Miksi kiltti ja kiva mies ei enää kelpaa naisille vaan naiset vaativat jopa mahdottomuuksia?

Miehen pitää olla jännä,pitkä,komea,korkeakoulutettu,hyvätuloinen..

---

Keskustelu | Aihe vapaa | 21:54 | 23.2.2025 |

43

Miksi nykyään naiset vaativat miehiltä jopa mahdottomuuksia?

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 16:49 | 22.3.2025 |

109

Ennen vanhaa naisille riitti että mies käy töissä, mies on kiva ja mies kohtelee naista hyvin.

--

Keskustelu | Aihe vapaa | 22:37 | 31.3.2025 |

17

Olen huomannut, että naiset itkee ennemmin pettävän pelimiehen perään kuin valitsisivat turvallisen tavismiehen

Parhaimmillaan jopa hyväksytään juurikin esim pettäminen kunhan vain tämä "ihana" uros ei jättäis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme