Minne voi ilmoittaa parvekkeella tupakoivasta naapurista?
Taloyhtiössämme on parvekkeella tupakointi kielletty mutta naapurin korsteeni käryttää puolen tunnin välein joten en voi pitää ikkunoita auki enkä käyttää parveketta sillä en halua tuhkakupin hajua sisälle enkä vaatteisiin. Minne tuosta voi ilmoittaa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei itse ole koskaan tupakoinut, niin onhan se ikävää, että asut talossa, jossa sekä ala-, että yläkerran parvekkeella tupakoidaan jatkuvasti. Olisi kiva joskus viettää itse aikaa parvekkeella (varsinkin kesäisin) tai pitää parvekkeen ovea auki, mutta tupakanhaju/savu tulee voimakkaana sisälle asti. Olisi mukavaa jos tupakoitsijat ymmärtäisivät ja ottaisivat huomioon myös meidät tupakoimattomat.
Polta itse jotain suitsukkeita parvekkeella.oikein voimakkaita
Nettitilauksia en tee mutta ois kiva tietää mistä kivijalkakaupasta saisi paskanhajuisia suitsukkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapana, että kaikki elämän mitättömät asiat ilmoitetaan tänne. Olet nyt täyttänyt velvollisuutesi.
Näköjään siellä on tapana, että kaikki ääliömäiset ajatukset kirjoitetaan tänne.
Mikä mitätön asia se on, jos joutuu omalla parvekkeella haistelemaan jonkun urpon tupakankäryä? Haju tunkee sisällekin ja passiivinen tupakointi tuhoaa terveyden. Mutta sitähän sinä et tajua.
Isännöitsijälle kannattaa ilmoittaa. Ja pyytää myös muita parveketupakoinnista kärsiviä tekemään isännöitsijälle ilmoituksen. Tosin en ole varma, auttaako se mitään, mutta jos tarpeeksi moni ilmoittaa, niin luulisi, että se jotain vaikuttaa.
No pysyy pois sieltä parvekkelta silloin kun naapuri polttaa
Polta itse jotain suitsukkeita parvekkeella.oikein voimakkaita