Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä on rakkaus??

Vierailija
22.03.2007 |

Luulen et meistä jokainen kokee rakkautta eri lailla.

Missä sun rakkaus tuntuu, miten se ilmenee jne

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilman mitään ehtoja olen valmis luopumaan kaikesta muusta sen rakkauden edestä. Pätee ihan kaikkeen rakastamaani, henkilöitä koskien siis.

Vierailija
2/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos rakastaa, osaa päästää irti, jos se on sille rakastetulle parempi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole rakastanut ketään tai mitään niin kuin tuota lasta, 3-vuotias on hän nyt. Aivan sydän pakahtuu eikä yhtään ole vuosien mittaan laimennut, ainakaan vielä.

Vierailija
4/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläessäni rakastanut vain yhtä lapsistani, häntäkin täydellisesti vain noin hänen ensimmäisen ikävuotensa ajan (ei ollut esikoinen vaan keskimmäinen).

Mutta noin muuten ajattelen että rakkaus on ainakin minulle mahdoton ihanne. Kukaan ei ole minua koskaan rakastanut enkä minä kovin pitkään kykene rakastamaan ketään.

Vierailija
5/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viestissä 4 ihan kuten ajattelen - ja jouduin tekemään.

Kyllä se on sellainen pyyteetön olotila, että toiselle haluaa ja tekee kaikkein parasta. Antaisi hakata käden tai jalan jos se tätä auttaisi. Haluaisi poistaa surun ja onnettomuuden rakkaalta ihmiseltä. Rakkauden tunne tuntuu fyysisesti mun mielestä " ilmapallona rinnassa" , on jotenkin täysi, tyyni olo ja rakkaus aiheuttaa sen, että suu siirtyy hymyyn kun ajattelee tätä ihmistä.

Vierailija
6/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä tekeekin niin inhimillisen tunteen, koska se voi todellakin kuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä