Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion jälkeen alatiesynnytys

Vierailija
30.05.2025 |

Miten teillä on mennyt? En ole vielä edes raskaana toista kertaa, mutta jännittää jo valmiiksi. Miten sektioarpi voi kestää supistuksia? Kertokaa kaikkea mitä mieleen tulee synnytyksestä jos taustalla on sektio. Kiinnostaa myös kokemukset joissa toinenkin synnytys meni suunnittelemattomasti sektioon. Voiko esim leikkaus vaikeutua jos huomataan että on paljon kiinnikkeitä arvessa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni loistavasti. Oli hieno ja korjaava kokemus aiemman hätäsektion jälkeen. Ja huomattavasti nopeammin parani myös. 

Vierailija
2/6 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni loistavasti. Oli hieno ja korjaava kokemus aiemman hätäsektion jälkeen. Ja huomattavasti nopeammin parani myös. 

Seurattiinko mitään asioita tarkemmin arven takia vai annettiinko kaiken mennä omalla painollaan? Oliko ekassa synnytyksessä kohdunsuu jo avautunut kuinka ja vaikuttaakohan se mitenkään toisen synnytyksen "helppouteen"? Mä avauduin tuskallisesti sinne 8 senttiin ja siinä kohtaa tuli leikkauspäätös. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alatiesynnytystä sektion jälkeen.Ei mitään ongelmia.

Vierailija
4/6 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä kotona niin sinua ei pakoteta silvottavaksi.

Vierailija
5/6 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla tarkemmin te jotka sanotte että tosi hyvin meni. Itsellä ainakin niin kamala kokemus se ensimmäinen synnytys että en voi kuvitella miten synnytys menisi hyvin... Itse olin aivan järkyttävän kipeä kaksi vuorokautta ja avautuminen oli erittäin hidasta, sitten laitettiin oksitosiinia ja kivut vaan yltyi, samalla huoli vauvasta joka oli virhetarjonnassa :/ ap 

Vierailija
6/6 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up