Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kilttimies ja harkitsen muuttuvani jännämieheksi🤔

Vierailija
30.05.2025 |

En naisille kelvannut kilttinä. Ehkä kelpaisin jännämiehenä. Toisin ainakin jännitystä naisen elämään. Ehkä olin liian tavallinen Teuvo ja naiset kyllästyi. Jännämiehenä olisin tarpeeksi kiinnostava, eikä minua jätettäisi.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tatuointeja polta ja ryyppää tappele paikallisessa räkälässä.

Vierailija
42/78 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rikollinen jännämies nuorena ja asuin lastenkodissa. Minulla oli naisia vaikka kuinka paljon. En tehnyt väkivaltarikoksia koskaan mutta varastelin juttuja ja murtauduin kauppaan mistä sain kassalippaan jossa oli paljon rahaa. Koulussa olin se pahis ja naiset tykkäsi ja oli se joka hommasi aina olutta ja alkoholia tytöille ja sain paljon kutsuja bileisiin. Seksiä sain kyllä koska seurustelin useamman tytön kanssa. Tytöille varastin koruja ja merkkivaatteita kaupoista usein. Kyllä oli nuoruus ihanaa mutta tein sitten parannuksen ja menin töihinkin. Aloin kiltiksi mieheksi ja eipä ole pahemmin naiset lähteneet treffeille edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/78 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies omistaisi luultavasti strippibaarin. Vinnie Paul Abbotilla ainakin oli. Tosin olihan siinä miehessä muutakin jännää. 

Vierailija
45/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta ja itsetuntoahan tuossa pitäisi kehittää.

Eli tee asioita jotka jännittävät tai pelottavat, ja hyväksy itsesi. Suosittelen myös meditointia.

Vierailija
46/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rikollinen jännämies nuorena ja asuin lastenkodissa. Minulla oli naisia vaikka kuinka paljon. En tehnyt väkivaltarikoksia koskaan mutta varastelin juttuja ja murtauduin kauppaan mistä sain kassalippaan jossa oli paljon rahaa. Koulussa olin se pahis ja naiset tykkäsi ja oli se joka hommasi aina olutta ja alkoholia tytöille ja sain paljon kutsuja bileisiin. Seksiä sain kyllä koska seurustelin useamman tytön kanssa. Tytöille varastin koruja ja merkkivaatteita kaupoista usein. Kyllä oli nuoruus ihanaa mutta tein sitten parannuksen ja menin töihinkin. Aloin kiltiksi mieheksi ja eipä ole pahemmin naiset lähteneet treffeille edes.

Tietysti naiset tykkää anteliaista miehistä.

Vierailija
47/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännämieheksi voi alkaa omasta tahdosta. Tarvii olla oikeanlainen aivokemia (tai vaurio) ja korkeat testotasot.

Vierailija
48/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jännämieheksi voi alkaa omasta tahdosta. Tarvii olla oikeanlainen aivokemia (tai vaurio) ja korkeat testotasot.

ratkaisut näihin:

1. Vedä horppaa

2. Juo viinaa tai vedä kokkelii

Vierailija
49/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata! Kokeilin noin kolmekymmentä vuotta sitten. Löin käteni pas... pastaan.

Tai, no ihan sama. Tee omat virheesi. Toiset saa ja toiset ei. Kannattaako poraaminen? Ei ole minulla vastausta.

Vierailija
50/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan aika samanlainen homma kuin "Nössöstä nussimiskoneeksi" nimellä kulkenut projekti, joka oli käynnissä suomi24 sinkut -palstalla joskus 2015 tienoilla. 

Vierailija
51/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: naiset eivät tykkää jännämiehistä vaan normaaleista kunnonmiehistä

Olin normaali, mutta en kelvannut😑

Normaali = käsitteenä sekä kuvaileva (tyypillinen) että arviova (tavoiteltava).

Kumpaan mielestäsi kuulut, vai kumpaankin, vai et kumpaankaan?

Vierailija
52/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan aika samanlainen homma kuin "Nössöstä nussimiskoneeksi" nimellä kulkenut projekti, joka oli käynnissä suomi24 sinkut -palstalla joskus 2015 tienoilla. 

Ai, joku on yrittänyt muodonmuutosta. Miten projekti onnistui??

Vierailija
53/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektin lopputulos jäi hieman epäselväksi. Tuskin mitään mullistavaa muutosta tapahtui. Mutta keskustelua tuo kyllä aikoinaan herätti.

Vierailija
54/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ilmasen neuvon: pysy kaukana parisuhteista. 

Pääset kaikkein helpoimmalla, kun sijoitat aikasi ja rahasi johonkin mielekkääseen harrastukseen vaikka.

N40 

Vierailija
55/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ratkaisuna olisi vain semi-jännämies. Ja karismaa. Se olisi turvallisempi tapa toteuttaa jännämiehisyyttä. Eli ei tarvitse oikeasti olla pahis. Ja kaikki kiittävät. Tai sitten on vaan itsensä.

Vierailija
56/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero näiden kahden stereotyypin välillä on loppujaan naisen kannalta hyvin pieni. 

Vierailija
57/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla normaali mies? 

Vierailija
58/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos olet naisten mielestä liian ruma, tyhmä, tylsä tai muuten totaalisen epäkiinnostava "kilttinä" (mikä ei yleensä kyllä ole kilttiä nähnytkään, mutta miesten mielestä jostain syystä se ettei syyllisty väkivaltarikoksiin ja omaa enimmäkseen lapsiltakin vaadittavat käytöstavat ja käy jopa töissä on erityisen kilttiä, josta jokaisen naisen pitäisi heitä palkita kuin lastentarhassa konsanaan), et kiinnosta heitä huonotapaisena tai vaarallisena sekopäänä senkään vertaa.

Osa naisista (hyvin, hyvin pieni osa) on valmis hyväksymään isojakin puutteita kuten kiivaan luonteen tai muuta sekoilua jos mies on muuten karismaattinen, superhauska, miljonääri, tai heidän mielestään vastustamattoman komea tai tuoksuu liian hyvältä (feromonit, biologia). Valtaosa ei. Sen sijaan jos olet muuten se ihan sama ruma tylsimys, mutta sen lisäksi vaarallinen, ei sinusta pidä enää mummosikaan. Eli ei toimi.

Yritä ennemmin kehittää itseäsi. Äläkä odota, että yhteiskuntakelpoisuus tarkoittaisi sitä, että naiset olisivat sinulle jotain velkaa, jos he eivät ole sinusta kiinnostuneita niin joko sinun on muututtava tai oltava yksin. Se ettet sekoile yhteiskunnassa tarkoittaa vain sitä, ettei sinua tarvitse laittaa vankilaan, se on siis todella minimitaso eikä tee sinusta hyvää kumppaniehdokasta vielä kenellekään. Todennäköisesti myös etsit ihan vääränlaisia naisia, ne supermallit eivät ole "mid" kuin incel-tyyppien mielissä, ja eivät ole tavallista tai vaatimatonta naista nähneetkään.

Vierailija
59/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos olet naisten mielestä liian ruma, tyhmä, tylsä tai muuten totaalisen epäkiinnostava "kilttinä" (mikä ei yleensä kyllä ole kilttiä nähnytkään, mutta miesten mielestä jostain syystä se ettei syyllisty väkivaltarikoksiin ja omaa enimmäkseen lapsiltakin vaadittavat käytöstavat ja käy jopa töissä on erityisen kilttiä, josta jokaisen naisen pitäisi heitä palkita kuin lastentarhassa konsanaan), et kiinnosta heitä huonotapaisena tai vaarallisena sekopäänä senkään vertaa.

Osa naisista (hyvin, hyvin pieni osa) on valmis hyväksymään isojakin puutteita kuten kiivaan luonteen tai muuta sekoilua jos mies on muuten karismaattinen, superhauska, miljonääri, tai heidän mielestään vastustamattoman komea tai tuoksuu liian hyvältä (feromonit, biologia). Valtaosa ei. Sen sijaan jos olet muuten se ihan sama ruma tylsimys, mutta sen lisäksi vaarallinen, ei sinusta pidä enää mummosikaan. Eli ei toimi.

Yritä ennemmin kehittää itseäsi

Tää oli hyvä 😆

Vierailija
60/78 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon Beat - Tytöt haluaa