Olen kilttimies ja harkitsen muuttuvani jännämieheksi🤔
En naisille kelvannut kilttinä. Ehkä kelpaisin jännämiehenä. Toisin ainakin jännitystä naisen elämään. Ehkä olin liian tavallinen Teuvo ja naiset kyllästyi. Jännämiehenä olisin tarpeeksi kiinnostava, eikä minua jätettäisi.
Kommentit (78)
Kannattaa ap. Tiedän yhden vanhan jännämiehen joka sai nuoren naisen itselleen, kun valehteli, että omaisuutta on.
Vinkki: naiset eivät tykkää jännämiehistä vaan normaaleista kunnonmiehistä
Jännämiehet ei chattaile mammojen kanssa vauvapalstalla :D
Sinusta AP ei jännämieheksi ole :D :D
Minun unelmamieheni on sellainen kuin kissa: nukkuu paljon ja aktivoituu vain vähän. On siliteltävä, lämmin ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ap. Tiedän yhden vanhan jännämiehen joka sai nuoren naisen itselleen, kun valehteli, että omaisuutta on.
Pysyikö nainen yhdessä jänniksen kanssa, kun totuus paljastui vai eikö paljastunutkaan?
Aina oon tätä ihmetellyt tavallisen, kunnon miehen vaimona. Mitä se edes tarkoittaa? Että naiset haluavat tatuoidun alkoholistin, jonka motskarin takana voi kätsysti itsekin halvaantua? Joo ei, eivät halua. So that you know.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: naiset eivät tykkää jännämiehistä vaan normaaleista kunnonmiehistä
Olin normaali, mutta en kelvannut😑
Ne jotka ottaa näitä jännämiehiä riesoikseen, ovat itsekin monesti joko traumaoireilevia tai muuten sillä hetkellä epätasapainossa itsensä kanssa. Suosittelen pysymään ennemmin kilttinä ja sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehet ei chattaile mammojen kanssa vauvapalstalla :D
Sinusta AP ei jännämieheksi ole :D :D
Tämä, aika tissiposkiolo täällä mamma palstalla, mutta et sinä oo koskaan tavannut aloittajaa.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyikö nainen yhdessä jänniksen kanssa, kun totuus paljastui vai eikö paljastunutkaan?
Pysyi.
Ei sitä noin vain muututa. Jännämiehen tärkein ominaisuus naisen saamiseksi on keskustelutaito. Kilttimies taas uskaltaa/osaa korkeintaan tervehtiä.
Vinkki nro 1:
-lopeta äänestämästä vihreitä/vasemmistoa
Siitä se lähtee
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipasin neuvoja miten olisi jännempi? Mitä pitää muuttaa.
Jos käyt töissä, niin jätä menemättä töihin etkä ilmota mitään.
Sovi tapaaminen, jonkun kanssa ja lopulta ilmotat ettet pääse paikalle, kun tuli muuta tekemistä.
Syö jotain, mitä et normaalisti syö.
Jätä kirjaston kirja palauttamatta.
Varasta kaupasta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jännämiehellä aina useampi mimmi ringissä
Hieno päätös. Suosittelen aloittamaan jännämiehen urasi hankkimalla pari tuomiota alle, niin pääset heti fanipostia lukemaan.
Äidin pikku jännämies voi sitten tulla takaisin kotiin peräkammariin jos tytöt ei tykkänneetkään.
Minkälaisella aikataululla tällainen muutos tapahtuu (ihan kaverin puolesta kyselen)?
[minä vaan kysyn]
Naiset ottakaa yhteyttä. Lupaan olla tällä kertaa tarpeeksi jännä