Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis en voi kuvitella itseäni raskaana ja näin on ollut aina

Vierailija
30.05.2025 |

Olen siis päälle 30v nainen. Olen tuntenut teinistä asti näin mutta luulin että se on jotain "nuoruuden tyhmyyttä" mutta se ei mennyt ohi. En pysty kuvitella itseäni raskaana ja äitinä. Olen kyllä ollut aina vähän "erikoinen". Joten se siitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No halusin lapsia ja niin vaan olin raskaana - synnytin ja imetin. Jopa kaksi kertaa! Hormonit valmistavat meidät raskausaikana äidiksi. Vatsakin kasvaa ensimmäisessä raskaudessa oikeastaan vasta raskauden puolivälin jälkeen.

Kyllä se kannattaa. Oma perhe tuo elämän tarkoituksen.

Kiva että sulla on vielä joustava keho ja terveys 

Vierailija
22/24 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näin me olemme erilaisia. Ja se on ok. Mutta miksi siitä pitää erikseen tehdä täälläkin ketju. Outoa huomionhakua. Aina on ollut ihmisiä jotka eivät lapsia halua. Ja aina on ollut ihmisiä jotka haluaa lapsia. Ei mitään uutta auringon alla. 

Kyllä se tuntuu monille olevan kerrassaan täysin käsittämätön konsepti että monet eivät halua lisääntyä. Arvaa montako kertaa minulta on kysytty koska teen lapsia/miksen tee lapsia/eikö kannattaisi tehdä lapsia? Arvaa vastaavasti montako kertaa olen kysynyt joltain että miksi hän on tehnyt lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusta ei aloiteta sanalla SIIS! 

,,En pysty kuvitella,, on väärin. Oikea muoto on ,,en pysty kuvittelemaan,,! 

Jatka erikoisena oloasi. ÄLÄ LISÄÄNNY. Tarvitsemme kehittyneitä, fiksuja vanhempia lapsille - Suomessa ja muissa maissa! 

Älä nyt äidinkielen ope jaksa,  alkaa kesälomakin.

Vierailija
24/24 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole Ap kykyä asbraktiin ajatteluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä