Mitä maksullisia suoratoistopalveluja teillä on?
Kommentit (24)
Ei ole mitään. Ilmaisesta MTVKatsomosta katson sen vähän mitä ilman kirjautumista näkee eli jotain klippejä ja uutisjuttuja, ajankohtaisjuttuja ja säätä. Muuten katson YleAreenaa.
Ei ole mitään koska ei ole varaa.t. yh meri-rastila
Vain Allente. Kyseiseen pakettiin sisältyy myös Viaplay.
MTV-Katsomo, V-Film, Max, Netflix, ja Discovery+
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, Ylen Areenalla on tarpeeksi katsottavaa.
Tämä. Eikä ole muuten sometilejäkään.
Skyshowtime, Disney+ ja Max. Joskus satunnaisesti Netflix, jos siellä jotain uutta kiinnostavaa. Ja Ruutu tietysti joo, Sykkeen takia.
Podme ( vielä kaksi päivää, jätän kesäksi pois, kun niin moni Podmen podcast on kesätauolla), Podimo ja Storytel.
Miehellä on kavereidensa kanssa joitan suoratoistopalveluita yhdessä, en muista nyt muuta kuin Maxin, mistä itse olen yhtä sarjaa katsellut.
0.
Katson kaiken netistä ilmaiseksi, koska en ole mikään boomeri, joka ei osaa etsiä tiettyjä sivuja, joista näkee kaikki animet, sarjat ja elokuvat ilmaiseksi. M28
Vierailija kirjoitti:
Eihän Discovery+:aa ole enää olemassa, narahdit!
On muutama mutta niiden tarjonta on huonontunut todella paljon viime aikoina
Vain Netflix. Otan Maxin kuukaudeksi kesällä, jotta saan katsottua And just like that -sarjan uudet jaksot.
Nextory ja Storytel. Yle areenassa on hyvä tarjonta ilmaiseksi, niin siksi ei ole mitään kanavapakettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Discovery+:aa ole enää olemassa, narahdit!
Joo sori siitä. Muistinkin että on nykyään osa Maxia.
Mä en oikeastaan edes tiedä mitä kaikkea mulla on. Ainakin Max, Netflix ja muutamia jotain.
Tidal vaihteeksi. Spotify on toimivampi ja soittolistat ja suositukset toimii paljon paremmin, mutta se on kalliimpi paskemmalla äänenlaadulla.
Vaihteleavasti Nflix, Max, Appletv, Prime ja Showtime.
Ollut monta erilaista ja kokemuksesta voin sanoa, että prime paras hintalaatusuhde. Nykään katson ip-tv:llä ei niin laillista palvelua mistä näen lähes kaiken 10€/kk.
Ei mitään, Ylen Areenalla on tarpeeksi katsottavaa.