Kuinka vanha olet ja minkä ikäisiä pidät viehättävimpinä?
Kommentit (10)
Iida on viehättävä
Googleta: iidazsofia nude ja sitten kuvahaku päälle
Menopaussin ohittanut simpsakka lady saa kalun kovenemaan. Ei tarvita kumeja, ehkä joskus liukkaria, mutta muuten ihanaa menoa. Olen M33
45-55v on parasta naitavaa, seuraavaksi 55+, tämä mieltä on 62v mies Stadista.
Vierailija kirjoitti:
45-55v on parasta naitavaa, seuraavaksi 55+, tämä mieltä on 62v mies Stadista.
Jep, ei vaaraa tiineytymisestä, mutta on kokenut, osaa temput ja tietää, mitä sängyssä haluaa.
M45
Visuaalisesti naisissa teinit - viisikymppiset
Miehissä 40-60v
Realistisesti seksikumppanina naisissa 30-60v
Miehissä 35-60
Olen bi-n 33.
Ja sekä miehissä että naisissa on tietty tyyppi joka kiihottaa eniten. Muutkin voi näyttää hienolta mutta ei vain sytytä juuri minua. Olen aina tykännyt tuonikäisistä miehistä *visuaalisesti*, eri asia synkkaako tai onko mies tarpeeksi iso ja lihaksikas (yleensä ei) tai onko vanhempi mies A. kykenevä yhdyntään B. yyyhtään samalla aaltopituudella juttujen osalta. B pätee myös itseäni selkeästi vanhempiin naisiin ellei jaeta juuri samoja mielenkiinnon kohteita. Minkään kauniin teinitytön tai parikymppisen kanssa ei kiinnostaisi olla koska jotenkin meh ja hyi, tulee väärä olo vaikka olisi miten nätti ja itse halukas, sain silloin teininä kokea ihan tarpeeksi, ei mulla ole nykyteinien kanssa samat jutut ja kaikki alle 25v tuntuu ihan vauvoilta.
Ei ole mitään tiettyä ikää, vaan se yksilö. Viimeisin kiinnostuksen kohde on huomattavasti minua vanhempi nainen, joka jollain ilveellä on paremmassa kunnossa ja kuumempi, kuin valtaosa omanikäisistä.
Kunhan käy kuntosalilla (eli on napakka kyykkääjän perse ja reidet), ei ole ylipainoinen, ei ole omenavartaloinen vaan naisellisen kapeauumainen eikä ole synnyttänyt, niin iällä ei kyllä ole mitään merkitystä.
m35
16-20 v. 25 on jo liian vanha.
Aina ollut näin, oli ikää itsellä 20 tai 60.
riippuu aivan tyypistä