Hölmöin nimi mistä olet kuullut lemmikkieläimellä olevan
Kommentit (118)
Jäi vaivaamaan se Caccacasa, joten katsoin koiranetistä. Oli tosiaan nöffi Larinkallion Caccacasa. Melkoinen siitosmatadori, 38 pentuetta! Järkyttävä määrä yhdelle koiralle. Onneksi nykyään harvinaisempaa. Löytyi myös joku uudempi pikkukoira, jolle oli annettu sama nimi.
Tuosta koirasta kirjoitettiin joskus Koiramme-lehdessä, että se nimi aiheutti harmaita hiuksia kuuluttajille, kun eivät tienneet, miten se pitäisi sanoa, tai miten sen kehtaisi sanoa. Joo, muistan outoja vanhoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko otsikon vielä suomeksi, kiitos?
Kappas vaan kun kaikki muut on ymmärtäneet otsikon aiheen. Etkö ole oppinut muuta kuin nillittämisen jalon taidon?
Miten voi saada edes noin järjettömän lauseen aikaiseksi, kun saman voisi sanoa helposti ja selkeästikin?
Vierailija kirjoitti:
Kuolaava ajokoira jonka nimi BELLA 🤣🤣
Yleisimpiä narttukoiran nimiä tämä.
Olen kuullut sellaisesta vanhemmasta rouvasta, jolla oli kaksi kissaa; s a a t a n a & ristus... sitten oli kolme koiraa, yksi oli kalma ... toisen nimeä en enää muista, ja kolmas oli pimppa.
Kuulin tämän yhdeltä kaverilta, jonka kaveri oli ollut rouvan henk. koht avustaja. Joskus tää avustaja oli ulkoiluttanut niitä kolmea koiraa ja pimppa oli tietty karannut, ja sitten avustaja oli ollut kauhuissaan, että pitääkö hänen puistossa täynnä ihmisiä alkaa huhuilla että "P I M P P A A A" :D
Rottweiler-siskokset Anneli ja Irmeli.
Olen joskus laittanut tämän vastaavaan ketjuun, jos tutulta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuska niminen koira.
Luin nopeasti että Tuksu.
Mannisten koiran nimi oli Putin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mara-katti
Tämä oli taas vanhempieni kissan nimi.
Luulen, että Mara-Katteja on useampi tässä maassa.
Pöljäkoira Pöpi oli muistaakseni jollain suomalaisella kullankaivajalla koiran nimi
Vierailija kirjoitti:
Koira nimeltään Rommel.
Prinsessapäiväkirjoissa prinsessa Mian grandméren koiran nimi oli Rommel.
Vierailija kirjoitti:
Naapuritilan lehmät on nimetty julkkisten mukaan, tyyliin maisatorppa, sannamarin, erikavikman jne.
Ovatkohan nuo sopivia nimiä lehmille?🙄
En tiedä, mutta saisi ainakin noilla julkkiksilla olla ihan jotkin muut jutut :)
Työkaverilla on kissat Tumppu ja Lapanen. Jotenkin tuo vitsi oli lapsuudessa vanha, että ohi viuhuu.. .pääasia, että omistajilla on kivaa asiansa kanssa.
Meillä oli kissa Viinanen. Isän huumoria. Mahtaako olla meidän kissasta siis kyse? Meillähän oli myös Kekkonen. Tosin se kuoli, kun olin melko pieni.